«من غدیری‌ام» کتابخوانان فارس را فراخواند
کد خبر: 3986310
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

«من غدیری‌ام» کتابخوانان فارس را فراخواند

مسئول فرهنگی آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز از برگزاری مسابقه کتابخوانی «من غدیری‌ام» به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان فارس خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، سلیمان مهدوی، مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز امروز، 3 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی با محوریت این حرم مطهر گفت: تبلیغ عید بزرگ غدیرخم برای شیعیان یک ضرورت است و به منظور تبیین مبانی و معرفی هر چه بیشتر فرهنگ غدیر مسابقه بزرگ کتابخوانی از متن کتاب «غدیری‌ام» در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: کتاب منتخب این مسابقه فرهنگی در 130 صفحه و در سه فصل تنظیم شده است که در فصل نخست به اهمیت و جایگاه عید غدیر خم در نزد شیعیان پرداخته شده است و در خاتمه این بخش نظر چهار تن از آیات و مراجع عظام تقلید در خصوص کاروان‌های غدیر آمده است.

مهدوی ادامه داد:  در بخش دوم از این مجموعه به ادله بحث غدیر بر اساس روایات بسیاری از معصومین(ع) اشاره شده است و در فصل پایانی از کتاب در خصوص توسل و زیارت بارگاه ملکوتی امیرالمومنین(ع) بحث شده است.

 فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) شیراز با بیان اینکه جهت شرکت در این مسابقه بزرگ می‌توان از فایل الکترونیکی کتاب نیز استفاده کرد، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می‌توانند تا پایان دهه ولایت و روز عید غدیرخم با مراجعه به لینک https://eitaa.com/joinchat/421331022C3e6ce01b52  در پیام‌رسان ایتا نسبت به دریافت فایل الکترونیکی و مطالعه کتاب اقدام کنند.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان پس از مطالعه کتاب از طریق لینک https://setadamrfarsazmoon.digisurvey.net/8vz2d  باید به سئوالات مطرح شده پاسخ دهند و به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت‌کنندگان برگزیده این مسابقه کتابخوانی هدایای نفیس اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha