رقابت قرآنی نیروهای پشتیبانی منطقه 2 نزاجا در شیراز / تربیت 400 حافظ تا پایان امسال
کد خبر: 3986791
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

رقابت قرآنی نیروهای پشتیبانی منطقه 2 نزاجا در شیراز / تربیت 400 حافظ تا پایان امسال

مرحله منطقه‌ای چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان کادر و پایور فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه 2 شیراز و اصفهان نزاجا در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، مرحله منطقه‌ای چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان کادر و پایور فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه 2 شیراز و اصفهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، 5 مردادماه در شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عبدی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه 2 شیراز و اصفهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایکنا گفت: قرآن در میان مردم به خصوص خانواده‌های نظامیان و کارکنان ارتش جایگاه والایی دارد و همیشه جزو برنامه‌های ثابت عقیدتی ـ سیاسی‌ها برگزاری کلاس‌های قرآن، مسابقات قرآن و غیره است.

وی با تصریح اینکه اجرای فعالیت‌های قرآنی در رأس سیاست‌های سازمان عقیدتی ـ سیاسی نزاجاست، گفت: تلاش شده است تا نسبت به دوره‌های قبل فعالیت‌های بیشتری را در حوزه قرآن انجام دهیم و این مسئله به عنوان یک اولویت ابلاغ شده است.

عبدی اظهار کرد: طبق ابلاغی که از سوی مسئولان امر انجام شده است، تا پایان سال 1400 باید 100 نفر از کارکنان ما و همچنین 300 نفر از خانواده‌های کارکنان حافظ یک جزء قرآن کریم باشند لذا برای این کار برنامه‌ریزی‌های مختلفی را انجام داده‌ایم.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه 2 شیراز و اصفهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به برگزاری مسابقات امروز اشاره کرد و گفت: این مسابقات در دو مرحله منطقه‌ای یعنی در سطح یگان‌ها و مرحله بعدی در سطح نزاجا برگزار می‌شود که نیروهای برگزیده مرحله منطقه‌ای به مرحله نزاجا راه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، حفظ یک جزء تا 30 جزء، تفسیر جزء 24 قرآن کریم و غیره برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha