برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در ۶۸ نقطه آذربایجان غربی
کد خبر: 3988649
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در ۶۸ نقطه آذربایجان غربی

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در آذربایجان‌غربی گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی چهارم محرم در ۶۸ نقطه استان برگزار می‌شود. 

ارسالی/برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در ۶۸ نقطه آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، امیر شجاع‌زاده، مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در آذربایجان‌ غربی، ۱۴ مرداد در در نشست رابطان مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان اظهار کرد: مراسن شیرخوارگان حسینی، به مانند سال‌های گذشته امسال نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز ۲۲ مرداد مصادف با چهارم محرم در سراسر استان برگزار خواهد شد. 

وی افزود: به دلیل شیوع ۶۸ نقطه از  استان که از نظر وسعت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مناسب بوده برای برگزاری این آیین معنوی در نظر گرفته شده است.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در آذربایجان‌ غربی ادامه داد: هم این آیین‌ها در نقاط روباز و با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و رعایت این پروتکل‌ها با قوت مورد توجه خواهد بود.

وی عنوان کرد: مراسم شیرخوارگان استانی امروزه به صورت جهانی برگزار می‌شود و شیفتگان حسین(ع) در سوگ ایشان و فرزند دلربایش به سوگ نشسته و با حضور فرزندان خویش در این مراسم آنها را از همان ابتدا با اهل‌بیت(ع) آشنا می‌کنند.

شجاع‌زاده خاطرنشان کرد: فرهنگ و مکتب حسینی یک دانشگاه بزرگ معرفت، ایثار، بصیرت، خداشناسی و عشق است که هر کدام از شخصیت‌های حاضر در کربلا هر کدام نمودی از انسان‌های مختلف با روحیات و شخصیات متفاوت است.

انتهای پیام
captcha