میزبانی قم از شعر آئینی سراسر کشور در مناسبت‌های مختلف
کد خبر: 3989813
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
مسئول کانون شاعران آئینی قم خبر داد؛

میزبانی قم از شعر آئینی سراسر کشور در مناسبت‌های مختلف

مسئول کانون شاعران آئینی استان قم استقبال باشکوه شاعران آئینی سراسر کشور از فراخوان شعر غدیر را انگیزه‌ای برای تداوم اجرای این برنامه در مناسبت‌های مذهبی و انقلابی دانست و گفت: استاد مجاهدی دبیر شعر آئینی کشور برای محرم‌الحرام نیز فراخوان شعر عاشورایی داده و از شاعران آئینی سراسر کشور دعوت به همکاری کرده است.

میزبانی قم از شعر آئینی سراسر کشور در مناسبت‌های مختلفبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، غلامرضا فلاح(امین)، مسئول کانون شاعران آئینی استان قم اظهار کرد: فراخوان شعر غدیر با عنوان «عید غدیر را با شور و شکوه بیشتری برگزار کنیم» مورد استقبال شاعران آئینی در سراسر کشور قرار گرفت.

وی افزود: این فراخون برای دریافت 110 قطعه شعر فاخر بود که خوشبختانه بیش از 400 قطعه شعر در قالب‌های مختلف از سوی 150 شاعر آئینی کشور به دبیرخانه ارسال شد.

فلاح گفت: اساتید برجسته شعر و ادب آئینی کشور از جمله محمدعلی مجاهدی (پروانه)، سیدعلی موسوی گرمارودی، محمدجواد غفورزاده(شفق)، غلامرضا سازگار(میثم)، ولی‌الله کلامی زنجانی و دیگر شاعران آئینی پیشکسوت و جوان با رویش‌های نو و بدیع در این فراخوان مشارکت داشتند.

مسئول کانون شاعران آئینی استان قم استقبال باشکوه شاعران آئینی سراسر کشور از این فراخوان را انگیزه‌ای برای تداوم اجرای این برنامه در مناسبت‌های مذهبی و انقلابی دانست و افزود: اولین مناسبت پس از عید غدیر خم، ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است، که استاد مجاهدی دبیر شعر آئینی کشور برای این مناسبت هم فراخوان شعر عاشورایی داده و از شاعران آئینی سراسر کشور دعوت به همکاری کرده است.

یادآور می‌شود، فراخوان «شعر عاشورایی» و «سوگواره عاشورایی» به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha