حفظ نظام اسلامی بالاترین معروف است
کد خبر: 3989920
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

حفظ نظام اسلامی بالاترین معروف است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، ایجاد، استقرار و حفظ نظام اسلامی را بالاترین معروف‌ها دانست و اظهار کرد: باید اخلاق اسلامی را همگان ترویج کنند و امر به معروف را فقط به مقوله حجاب گره نزنیم.

حفظ نظام اسلامی؛ بالاترین معروف‌هابه گزارش ایکنا از مازندران، مهرداد محمدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، عصر دیروز، ۱۹ مردادماه در نشست خبری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، گفت: «قیام حسینی، مردم مطالبه‌گر و مسئولان پاسخگو» شعار محرم سال جاری است و باید تلاش کنیم تا معروف ترویج و منکر در جامعه نکوهش شود.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مؤمنانه، مشارکت در امور خیر از معروفات است، افزود: امروز نیازمند گسترش معنویت در جامعه هستیم و محرم بستر مناسبی برای ارتقای معنویت در جامعه است که لازم است این مراسمات با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.

محمدی تصریح کرد: از همه مردم و وعاظ درخواست داریم که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به نظام سلامت جامعه کمک کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد، استقرار و حفظ نظام اسلامی بالاترین معروف‌ها است، ادامه داد: باید اخلاق اسلامی را همگان ترویج کنند و امر به معروف را فقط به مقوله حجاب گره نزنیم.

این مسئول با بیان اینکه تلاش شد از ظرفیت رسانه در این ستاد بهره ببریم، گفت: تشکیل شورای اطلاع رسانی در ستاد یکی از اقدامات این ستاد بود. در برنامه تحولی به دنبال این هستیم که این فریضه الهی به عنوان ارزش اجتماعی ترویج و ساری و جاری شود.
محمدی با بیان اینکه مسئولان ما باید به خوبی بشنوند و به موقع و به هنگام پاسخگو باشند، گفت: امیدواریم دولت جدیدبتواند اتفاقات خوبی را در حوزه فرهنگ، اقتصاد و اجتماعی رقم بزند.

وی با بیان اینکه در دهه امر به معروف و نهی از منکر هشتک «کلکم راع و کلکم مسئول» توصیه شده است، افزود: یکی از موضوعات مهم ستاد، آموزش عمومی و پایه است که علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سایت مربوطه برای شرکت در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، گفت: ترک فعل یکی از شکایاتی است که در این روز‌ها بیشتر به ستاد گزارش می‌شود که اغلب به حوزه عدم رعایت بهداشت محیط زیست و قطعی برق مربوط می‌شد.

یادآوری می‌شود که در پایان این نشست از پوستر دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha