مردم اردبیل در اجرای طرح واکسیناسیون همکاری کنند
کد خبر: 3992021
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

مردم اردبیل در اجرای طرح واکسیناسیون همکاری کنند

امام جمعه اردبیل، گفت: انتظار ما از مردم استان اردبیل همکاری در اجرای طرح واکسیناسیون برای ریشه‌کن کردن هر چه سریع‌تر ویروس منحوس است.

مردم اردبیل در اجرای طرح واکسیناسیون همکاری کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، 29 مردادماه، در بازدید از محل واکسیناسیون عمومی مصلی اردبیل، اظهار کرد: انتظار ما از مردم استان اردبیل همکاری در اجرای طرح واکسیناسیون برای ریشه‌کن کردن هر چه سریع‌تر ویروس منحوس است.

وی بیان کرد: واکسن کووبرکت ایرانی حاصل تلاش و زحمات پزشکان بومی و تخصصی بوده که امروز به ثمر نشسته و باید با ادامه این تلاش‌ها مشکلات جامعه را برطرف کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: تلاش‌های کادر درمان و مدافعان سلامت در تأمین سلامتی مردم یک امر خطیر و حساس است که در دفاع از هموطنان معنی می‌گیرد و بنابراین نیاز است در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

عاملی افزود: امید و جدیت بر این است تا در عرصه علمی کشورمان به پیشرفت‌های حائز اهمیتی دست یابد تا بتوانیم با تکیه بر توان علمی و پزشکی مشکلات موجود را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

گفتنی است امام جمعه اردبیل ضمن بازدید از محل تزریق واکسیناسیون در مصلای اردبیل، دوز دوم واکسن خود را دریافت کرد.

انتهای پیام
captcha