مهلت شرکت در دهمین دوره طرح «شباب‌الرضا» تمدید شد
کد خبر: 3992175
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
تا ۱۰ شهریورماه؛

مهلت شرکت در دهمین دوره طرح «شباب‌الرضا» تمدید شد

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اجرای دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌ الرضا» در کردستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این طرح قرآنی تا 10 شهریورماه در استان تمدید شد.

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌ الرضا» در کردستان از ۱۴ مردادماه آغاز شده بود که تا 10 شهریورماه فرصت ثبت‌نام در این طرح تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف پرورش استعدادهای قرآنی به منظور تربیت چهره‌های بزرگ قرآنی در قرائت قرآن کریم و مسلط به مفاهیم برگزار خواهد شد، افزود: در این راستا علاقمندان با مراجعه به سایت www.melitelavat.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: در این طرح به شرکت‌کنندگان رشته‌های صوت و لحن، قرائت، حفظ، وقف و ابتدا و مفاهیم و… و اجرای تلاوت‌های اثرگذار و معناگرا آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح ویژه پسران ۸ تا ۱۴ سال و دختران ۱۰ تا ۱۵ سال بوده که با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و مؤسسه قرآنی صراط مشهد اجرا می‌شود.

گلباغی به چگونگی اجرای این طرح اشاره و بیان کرد: اجرای دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌ الرضا» به صورت حضوری و مجازی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این طرح زمینه‌ مناسبی برای شکوفایی استعدادهای قرآنی خود را داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: در صورت مساعد بودن شرایط به منظور تشویق و ترغیب علاقه‌مندان به شرکت در این طرح اردوهای قرآنی همراه با اجرای طرح برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha