مشکلات مناطق محروم اردبیل با بازدیدهای میدانی برطرف‌ می‌شود
کد خبر: 3994914
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

مشکلات مناطق محروم اردبیل با بازدیدهای میدانی برطرف‌ می‌شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: با بازدید از روستاهای مناطق محروم استان اردبیل به دنبال احصای مشکلات و رسیدگی به رفع آنان هستیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

رضازاده// مشکلات مناطق محروم اردبیل با بازدیدهای میدانی برطرف‌ می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، 13 شهریورماه، در بازدید از چند روستای اردبیل، میان مردم و اهالی 5 روستای آقچه‌کند، انزاب علیا، قره‌لر، تازه‌کند رضاآباد و گیلانده اردبیل حاضر شد و پای درد اهالی و ریش‌سفیدان این روستا نشست.

نائب رئیس مجلس، گفت: با بازدید از روستاهای مناطق محروم استان اردبیل به دنبال احصای مشکلات و رسیدگی به رفع آنان هستیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی پس از احصاء، به بررسی و پیگیری مشکلات اعم از بهبود وضعیت آنتن‌دهی، بهبود کیفیت آب شرب، ترمیم جاده‌های بین مزارع پرداخت.

نائب رئیس مجلس ادامه داد: در جریان این سفرها، چهار اعتبار 5 میلیارد ریالی برای توسعه و تکمیل طرح هادی روستاهای گیلانده، قره‌لر، انزاب علیا و آقچه‌کند تامین و تخصیص یافته و طبق هماهنگی‌ها، 5 میلیارد ریال نیز برای ترمیم جاده‌ی روستای آقچه‌کند اختصاص پیدا کرد.

نیکزاد تصریح کرد: پیش از این نیز در بیش از 120 شهر و روستا حضور یافته و نسبت به بررسی و پیگیری اقدام شده که با جدیت این روندد ادامه خواهد یافت.

وی در نشستی با اهالی و ریش‌سفیدان این روستا، به بررسی و پیگیری مشکلات اهالی پرداخت و پس از اعلام مشکلات و مسائل روستا توسط اهالی، اعتبار 5 میلیارد ریالی برای تکمیل طرح هادی اختصاص یافت و هماهنگی‌های لازم برای بهبود کیفیت آب شرب و ترمیم کانال‌های آب کشاورزی این روستا صورت یافت.

انتهای پیام
captcha