مهرواره «اوج» طرحی برای ادامه همدلی و مواسات
کد خبر: 3995325
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

مهرواره «اوج» طرحی برای ادامه همدلی و مواسات

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: مهرواره اوج در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مواسات در ایام کرونا و نقش مهم مساجد در این خصوص درحال اجرا شدن است.

حجت‌الاسلام مهدی کارگر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اجرای مهرواره «اوج»، اظهار کرد: این طرح در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مواسات در ایام کرونا و نقش مهم مساجد در این مسیر اجرا می‌شود.

وی افزود: ارزیابی مساجد یکی از اهداف طرح است و آسیب‌شناسی مساجدی که تعطیل شده‌اند و یا غیرفعال هستند در این طرح بررسی خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: ایجاد شبکه‌های رسانه‌ای از دیگر اهداف این طرح است و این مهم برای رسیدن به نهضت خدمت‌رسانی است.

حجت‌الاسلام کارگر تصریح کرد: در این طرح مسجد مرکز کمک و همیاری مردم قرار دارد و با توجه به نقش مهم ائمه جماعات در مساجد این افراد به عنوان محور طرح در خدمت‌رسانی به مردم نقش‎‌آفرینی می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی از بستر‌های طرح مهرواره اوج، پایگاه‌های اجتماعی است و ما شاهد فعالیت‌های خوبی در مساجد در طول انجام طرح هستیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان مهرواره اوج را طرحی برای کمک به حل مسائل و مشکلات زیاد مردم دانست و گفت: باید از این فرصت استفاده کرده و عملیاتی طراحی کنیم تا در میدان بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

انتهای پیام
captcha