ملاک شایستگی مدیران با خدمتگزاری خالصانه سنجیده می‌شود
کد خبر: 3995455
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

ملاک شایستگی مدیران با خدمتگزاری خالصانه سنجیده می‌شود

فرمانده دوران دفاع مقدس، گفت: ملاک شایستگی مدیران، میزان خدمتگزاری خالصانه آنان برای مردم بوده که بنده به عنوان یک بسیجی برای کمک به توسعه و عمران مراکز درمانی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

رضازاده//ملاک شایستگی مدیران با خدمتگزاری خالصانه سنجیده می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده دوران دفاع مقدس، 15 شهریورماه، در بازدید از پروژه‌های درمانی بیمارستان سبلان اردبیل، اظهار کرد: آمادگی خود را برای مذاکره حضوری با مسئولان استانی و کشوری برای جذب اعتبارات عمرانی و توسعه‌ای مراکز درمانی اعلام و برای تحقق اهداف مورد نظر برنامه‌ریزی‌های لازم را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی بیان کرد: در حقیقت در شرایط کنونی و بحرانی کرونا توسعه فضای درمانی به عنوان مهم‌ترین نقطه عطف برای خدمتگزاری به مردم بوده چرا که اقدام جهادی و ارزشمند مسئولان در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی و تمام پیشرفت‌ها و امنیت‌ها را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس، ادامه داد: ملاک شایستگی مدیران، میزان خدمتگزاری خالصانه آنان برای مردم است که بنده به عنوان یک بسیجی برای کمک به توسعه و عمران مراکز درمانی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و تمام سعی و تلاش خود را برای کمک به آبادانی استان به کار خواهم گرفت.

نوعی‌اقدم ادامه داد: در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش‌های خالصانه‌ای توسط کادر درمان و رئیس بیمارستان و کلیه کارکنان در حال انجام بوده که ایثارگرانه برای ارائه خدمت به مردم تلاش کرده و برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

در ادامه، قادر برجی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، نیز تصریح کرد: حضور یار دیرین سردار شهید سلیمانی در بیمارستان سبلان برای کلیه کارکنان و کادر درمانی مایه دلگرمی و قوت قلب آنان شد تا با روحیه‌ای مضاعف‌تر انجام وظیفه و برای خدمت به مردم کوشا باشیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام یافته و تلاش‌های در نظر گرفته شده شاهد پیشرفت پروژه‌های درمانی و بیمارستانی در استان هستیم که اعتبارات مناسبی نیز به این پروژه‌ها اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام
captcha