فعالیت یک مرکز شبانه‌روزی تزریق واکسن کرونا در البرز
کد خبر: 3997453
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

فعالیت یک مرکز شبانه‌روزی تزریق واکسن کرونا در البرز

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در پاسخ به اینکه آیا مرکز شبانه‌روزی تزریق واکسن در استان فعال است، گفت: مرکز تزریق واکسن جنب استخر دانش به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعان خدمات‌رسانی دارد.

فعالیت یک مرکز شبانه‌روزی تزریق واکسن کرونا در البرز

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۸ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۶۸ هزار و ۹۱ نفر است.

بابایی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد یک هزار و 68 نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند، گفت: از این تعداد، ابتلای ۵۷۳ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

این مسئول بیان کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جانباختگان این بیماری در استان به پنج هزار و 778 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۱ هزار و ۲۲۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در پاسخ به اینکه آیا مرکز شبانه‌روزی تزریق واکسن در استان فعال است، گفت: مرکز تزریق واکسن جنب استخر دانش در خیابان چهارصد دستگاه به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعان خدمات‌رسانی دارد.

انتهای پیام
captcha