برگزاری جشنواره «نشان باغ ایرانی» در قزوین
کد خبر: 3998588
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

برگزاری جشنواره «نشان باغ ایرانی» در قزوین

انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین جشنواره «نشان باغ ایرانی»؛ ویژه هشتمین دوسالانه نقاشی و سومین دوسالانه طراحی استان قزوین را برگزار می‌کند.

برگزاری جشنواره «نشان باغ ایرانی» در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، انجمن توسعه هنرهای تجسمی استان قزوین جشنواره «نشان باغ ایرانی» را در ادامه هشتمین دوسالانه نقاشی و سومین دوسالانه طراحی استان قزوین برگزاری می‌کند.

بزرگداشت هنر و هنرمند، شناسایی استعدادهای استان و معرفی آن‌ها، ایجاد بستر مناسب برای انجام فعالیت‌های هنری و ارائه آثار معاصر تولید شده، ایجاد نزدیکی میان جامعه و هنر از اهداف این جشنواره بیان شده است.

شرکت در دوسالانه نقاشی و طراحی برای کلیه هنرمندان رشته نقاشی و طراحی در هر سن و با هر فن و سبکی آزاد است و باید آثار ارائه‌شده متعلق به تولید دو سال اخیر باشد، آثار کپی هم پذیرفته نمی‌شود.

انتخاب آثار طی دو مرحله و توسط هیئت‌داوران انجام می‌شود هر هنرمند می‌تواند حداکثر 6 اثر باکیفیت دیجیتالی مناسب به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

تصاویر ارسالی نباید با اصل آثار مغایرت داشته باشد. به پذیرفته‌شدگان در جشنواره گواهی رسمی اعطا می‌شود. شرکت‌کنندگان باید در زمان مقرر با در دست داشتن رسید آثار نسبت به دریافت آثار خود اقدام کنند. در غیر این صورت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آثار بر عهده دبیرخانه نخواهد بود.

لازم به ذکر است مبلغ سه میلیون تومان به سه نفر از برگزیدگان و لوح تقدیر به پنج نفر از هنرمندان شرکت‌کننده اعطا می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار تاریخ 12 مهرماه 1400 است و هنرمندان می‌توانند آثار خود را از طریق شماره تلگرام انجمن: @qvaac_admin و یا آدرس ایمیل انجمن: info.qvaa@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha