توزیع ۴۷۵ بسته «مهر تحصیلی» در آذربایجان غربی
کد خبر: 3999140
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

توزیع ۴۷۵ بسته «مهر تحصیلی» در آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید ۴۷۵ بسته «مهر تحصیلی» بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

ارسالی| توزیع 475 بسته «مهر تحصیلی» در آذربایجان غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: امسال نیز به مانند سال‌های گذشته بسته‌های «مهر تحصیلی» از محل اجرای درآمد موقوفات استان در آستانه آغاز سال تحصیلی تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

وی افزود: با همکاری نهادهای حمایتی استان 475 دانش‌آموزان نیازمند در استان شناسایی شده و بسته‌های «مهر تحصیلی» شامل کیف، کفش و نوشت‌افزار در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: ارزش ریالی این بسته‌ها با توجه به مقطت تحصیلی دانش‌آموزان متفاوت بوده و برای دانش‌آموزان ابتدای 300 هزار تومان و برای دانش‌آموزان مقطع متوسه 180 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: طرح توزیع بسته‌های «مهر تحصیلی» امسال در شهرستان‌های ارومیه خوی، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و ماکو اجرا شده است.

حجت‌الاسلام جوانبخت در پایان اظهار کرد: با توجه به نیت واقفان خیراندیش برنامه‌های مختلفی در استان انجام می‌شود و از واقفان درخواست می‌شود وقف‌های خود را با توجه به نیازهای روز جامعه ثبت کنند تا بتوان گره از مشکلات بیشتر مردم باز کرد.

انتهای پیام
captcha