یازدهمین شماره گاهنامه کساء منتشر شد
کد خبر: 3999158
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

یازدهمین شماره گاهنامه کساء منتشر شد

یازدهمین شماره گاهنامه کساء که به رویدادهای مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در ماه‌های مرداد و شهریور 1400 اختصاص دارد، منتشر شد.

به گزارش ایکنا، یازدهمین شماره گاهنامه کساء که به رویدادهای مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در ماه‌های مرداد و شهریور 1400 اختصاص دارد، منتشر شد.

این گاهنامه به سردبیری مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) به کوشش سمیه افشار، مریم کوچک‌زاده، عاطفه سادات طباطبایی و مرضیه وحدانی و با هدف اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مدارس مذکور منتشر شد.

در این شماره به فعالیت‌های مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع)، جلسات آن‌ها، برنامه‌های مستمر مدارس، کارگروه کودک، کارگروه بیوت نورانی و برنامه‌های مستمر کارگروه‌ها پرداخته شده است.

در مطلبی با عنوان «پژوهش تحیت و سلام در خانه و خانواده» آمده است؛ این پژوهش بر اساس آیه 61 سوره مبارکه نور در هسته پژوهشی قرآن و روانشناسی دانشگاه تهران آغاز شده است. تاکنون گزاره‌ها و فضای آیه 61 بررسی و ترسیم شده‌اند. همچنین به بحث سلام و تحیت و مصادیق آن در خانه پرداخته شده است. در ادامه بنا است نظام خانواده از سوره مبارکه نور استخراج شود و جایگاه سلام و تحیت در نظام خانواده با هدف دستیابی به راهکارهای عملی برای تحیت‌افزایی در خانه مورد بررسی قرار گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند این جلسات را از طریق کانال هسته پژوهشی قرآن و روانشناسی دانشگاه تهران به نشانی https://ble.ir/islamicpsychology پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha