اجرای ۲۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان قزوین
کد خبر: 3999173
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

اجرای ۲۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان قزوین

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۴۰ عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان قزوین برگزار می‌گردد.

اجرای ۲۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج)، سرهنگ زین‌العابدین اصلی‌بیگی، فرمانده ناحیه امام سجاد (ع)، در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، بیان کرد: بیش از ۲۴۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرهای اقبالیه، محمودآباد، چوبیندر، ناصرآباد و بخش‌های کوهین، طارم، الموت شرقی و غربی، رازمیان، معلم کلایه و رجایی دشت اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به علت تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس برنامه‌های اجرایی این هفته رنگ و بوی حسینی دارد و در همهٔ برنامه‌ها ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین هم خواهد بود.

اصلی‌بیگی یادآور شد: شعار امسال هفته دفاع مقدس ما مقتدریم است که این شعار نیز در تمامی برنامه‌های این هفته متبلور خواهد شد.

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) با اشاره به برنامه‌های این هفته، افزود: جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۲۴۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده گرفته شده است که این برنامه‌ها در قالب، برگزاری، یادواره شهدای شهر اقبالیه، چوبیندر الموت غربی، طارم و روستای مشکین آباد و حسین آباد، برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در سطح مدارس، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل سرود انقلابی، طبخ و توزیع غذا در روز اربعین، تجمع بزرگ عزاداران اربعین حسینی، اهدا خون کارمندان ادارات، گردهمایی رزمندگان بخش کوهین با سخنرانی سردار عراقی، افتتاح یادمان شهدای گمنام شهر معلم کلایه، کوهپیمایی و روایتگری ویژه خواهران بسیجی از جمله برنامه‌ها در این هفته است.

انتهای پیام
captcha