بهره‌مندی ۷۰ خانوار روستایی در قزوین از آب شرب بهداشتی
کد خبر: 3999905
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

بهره‌مندی ۷۰ خانوار روستایی در قزوین از آب شرب بهداشتی

مدیر کارگروه زیرساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین گفت: مخزن آب شرب یکصد متر مکعبی بتن مسلح روستای وناش از دهستان زوارک الموت شرقی به بهره‌برداری رسید. با اجرای این پروژه ۷۰ خانوار روستای وناش از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی ۷۰ خانوار روستایی در قزوین از آب شرب بهداشتی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین، مجتبی مهاجری، مدیر کارگروه زیرساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین، گفت: مخزن آب شرب یکصد متر مکعبی بتن مسلح روستای وناش از دهستان زوارک الموت شرقی به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه بیان کرد: این مخزن به همت جهادگران قرارگاه و با مشارکت شورا، اهالی روستا و شرکت آبفای استان قزوین در صعب‌العبورترین و دوردست ترین نقطه روستا ساخته شد.

مهاجری در خصوص اجرای این پروژه گفت: برای اجرای این پروژه از ماشین‌آلات سنگین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) جهت تسطیح محل احداث مخزن آب شرب استفاده کردیم. برای انتقال مصالح به علت صعب‌العبور بودن مکان ساخت مخزن، از لودر برای جابه‌جایی استفاده شد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر مخزن، بهسازی چشمه آب شرب و خط انتقال مخزن تا روستا نیز انجام و با آبگیری مخزن، آب شرب بهداشتی به هفت شهید این روستا و اهالی خون گرم روستای وناش تقدیم شد.

این مسئول در پایان بیان کرد: با اتمام این پروژه، ۷۰ خانوار روستای وناش از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha