درخشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در هفته ملی مهارت کشور
کد خبر: 4001177
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

درخشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در هفته ملی مهارت کشور

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از کسب رتبه اول کشور از سوی این دانشگاه در هفته ملی مهارت خبر داد.

کسب رتبه اول دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در هفته ملی مهارت کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، رضا نقدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌‌ای استان، امروز، 7 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: با ارزیابی‌های صورت گفته از سوی ستاد مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان رتبه اول هفته ملی مهارت کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به برگزاری آیین نکوداشت هفته ملی مهارت با عنوان کارآفرینی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: نقش خیرین در توسعه آموزش‌های مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مؤثر است که در این راستا این افتخار با بهره‌مندی از توانمندی‌ها، پتانسیل‌‌ها و ظرفیت‌های موجود به دست آمده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی و ضرورت توجه به این مقوله مهم، اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حوزه مهارت‌آموزی، پیشگام و پیشرو در سطح کشور است.

نقدی لازمه پیشرفت همه جانبه کشور را توجه ویژه به آموزش‌های مهارتی دانست و افزود: مهارت‌آموزی موتور محرک ایجاد اشتغال و افزایش بهره‌وری در سطح جامعه است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان متذکر شد: به منظور ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی، هدایت، ارتقای منزلت و تضمین جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مدت یک هفته به عنوان هفته مهارت نامگذاری شده است.

به گفته وی؛ پس از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، استان‌های یزد، گیلان، دانشکده شریعتی تهران، دانشکده انقلاب اسلامی تهران، فارس، خراسان رضوی و گلستان به ترتیب حائز عنوان‌های دوم تا هفتم کشور شدند.

انتهای پیام
captcha