کتاب «داداش حبیب» منتشر شد
کد خبر: 4007248
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

کتاب «داداش حبیب» منتشر شد

کتاب «داداش حبیب» با موضوع خاطرات شهید حبیب‌الله فلاح به قلم رحیم میرعظیم، خبرنگار شیرازی منتشر شد.

به گزارش ایکنا از فارس، دهمین کتاب از مجموعه کتاب‌های خاطرات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رحیم میرعظیم، یکی از خبرنگاران شیراز کتاب «داداش حبیب» است که اخیراً منتشر شده است.

این کتاب به خاطرات شهید حبیب‌الله فلاح زاده می‌پردازد که از ویژگی‌های خاص این شهید می‌توان به ارتباط بسیار نزدیک وی با خانواده و به ویژه با خواهر خود اشاره کرد که خاطرات ماندگار و تاثیر گذاری را برای آن‌ها به یادگار گذاشته است.

نویسنده کتاب‌های فرشته یا آدمی، یک هفته در جهنم، مادرانه و ناجی در این کتاب نیز چون دیگر کتاب‌هایی خود تلاش می‌کند تا در قالب روایت‌هایی کوتاه که بیشتر به داستان کوتاه کوتاه شبیه است زمینه مطالعه را برای همگان فراهم کند.

سبک نوشتن این کتاب به‌گونه‌ای است که نوجوانان و جوانان نیز می‌توانند با خواندن حتی صفحه‌ای از کتاب، بخشی از ویژگی‌های شهید را درک کنند.

کتاب «داداش حبیب» در 78 صفحه توسط نشر فرهنگستان ادب منتشر شده و دومین کتاب منتشر شده این نویسنده در سال 1400 است. دیگر کتاب منتشرشده نیز «م س م و ح» نام دارد که به 15 روز از آغازین روزهای اسارت علی‌اصغر افضلی یکی از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha