رسیدگی به ۶۶۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین
کد خبر: 4007920
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

رسیدگی به ۶۶۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون به بیش از شش هزار و ۶۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین رسیدگی شد.

رسیدگی به ۶۶۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوینبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۵۴۸۲ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۴۶۹ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین ۶۶۳ پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد.

وی افزود: تا پایان مهرماه امسال، متخلفان اقتصادی به پرداخت بیش از یک هزار و ۱۸۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گفته محمدی، بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروشی صادر نکردن فاکتور، بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین قاچاق کالاهای اساسی، سوخت، البسه و ماینر را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیان کرد.

این مسئول افزود: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی، اولویت این اداره کل بر لزوم تشدید نظارت بر بازرسی‌های واحدهای تولیدی، توزیعی و پخش مایحتاج عمومی مردم قرار گرفته و حضور مستمر و روزانه تعزیرات در بازار اساس برنامه این دستگاه است.

وی اعلام کرد: از ابتدای طرح تحول ۴۲ اکیپ برگزار شده و برای ۲۱۷ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است. امروز ضمن نظارت بر مراکز عمده پخش مرغ و تخم مرغ ضمن تذکر به برخی از واحدهای صنفی برای سه واحد متخلف پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین هشدار جدی به سود جویان و متخلفان صنفی داد و رسیدگی‌ها را برای متخلفین برابر مقررات و با اشد مجازات توصیف کرد.

انتهای پیام
captcha