لزوم ایجاد تحرک در شبکه امامت هرمزگان
کد خبر: 4009190
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

لزوم ایجاد تحرک در شبکه امامت هرمزگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر لزوم ایجاد تحرک در شبکه تبلیغی و امامت استان، گفت: همچنین بدون فعال شدن تشکل‌های مردمی ما به اهدافمان در گام دوم انقلاب اسلامی، دست پیدا نمی‌کنیم.

جلسه هماهنگی بسیج طلاب هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، ظهر امروز، 8 آبان ماه، در جلسه هماهنگی بسیج طلاب استان که به مناسبت هفته بسیج در سپاه امام سجاد(ع) استان برگزار شد، اظهار کرد:  اگر بخواهیم در راستای مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) گام برداریم باید بر اساس یک برنامه‌ریزی صحیح وارد کار میدانی شویم.

وی افزود: شعار دادن و حرف زدن در جلسات و همایش‌ها راه به جایی نمی‌برد و ابتدا باید کار میدانی و عملی را از اقشار تأثیرگذار جامعه آغاز کنیم و قطعاً حوزه‌های علمیه نوک پیکان این فعالیت‌ها خواهند بود. ما باید هم از ظرفیت حوزه و هم کمک نهادهای انقلابی مانند سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استفاده کنیم. ما باید برای ارتقا و رشد آگاهی‌های دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مبلغان خو، تمام  ظرفیت‌ها را در کنار هم قرار دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: نیاز است که مبلغان ما برخی موضوعات سیاسی را فرا بگیرند و بتوانند در برابر سؤالاتی که مردم دارند پاسخگو باشند. از این رو باید تلاش کنیم در زمینه‌های مختلفی مانند سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مبلغان را آگاه‌تر کنیم.

انصاری‌راد با تأکید بر اینکه شبکه تبلیغی و امامت ما نیاز به تحرک دارد، عنوان کرد: باید در جریان «جهاد تبیین» تشکل‌های دینی، هیئت‌های مذهبی، مداحان و ... را آگاه کنیم و در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، موضوعات سیاسی و عناوین مؤلفه‌های گوناگون را برای آنان برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پایان یادآور شد: اگر تشکل‌های مردمی فعال و متحول نشوند قطعاً ما به آن اهدافی که در گام دوم انقلاب اسلامی داریم دست پیدا نمی‌کنیم. در گام دوم انقلاب اسلامی نیاز به برنامه‌ریزی و شتاب بیشتری داریم و با شتاب کنونی نمی‌توانیم در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن که حساب شده کار می‌کند، بایستیم. تبلیغات اسلامی با همه امکانات و ظرفیتی که دارد در کنار طلاب بسیجی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha