لزوم همکاری دستگاه‌های اجتماعی برای بروز استعدادهای افراد دارای معلولیت
کد خبر: 4009492
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

لزوم همکاری دستگاه‌های اجتماعی برای بروز استعدادهای افراد دارای معلولیت

مدیر کل بهزیستی استان کرمان بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجتماعی برای بروز استعدادهای افراد دارای معلولیت تأکید کرد و گفت: تنها از طریق همکاری و همراهی مسئولان می‌توان در زمینه بروز استعدادها گام‌های ماندگار و مؤثری برداشت تا شاهد تحولی قابل قبول در سطح جامعه باشیم.

بروز استعدادهای افراد دارای معلولیت کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، عباس صادق‌زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان روز گذشته 8 آبان ماه به همراه معاون توانبخشی و مسئول تربیت بدنی و ورزش این اداره کل، در سفری یک روزه به شهرستان سیرجان در مراسم جشن بزرگ ورزشی نابینایان و کم بینایان این شهرستان، به توانمندی‌های شگفت‌آور این قشر از جامعه اشاره کرد و گفت: توجه به فعالیت عادی و طبیعی همه افراد دارای محدودیت در لایه‌های مختلف اجتماع از وظایف و تکالیف همه ما است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، خیرین و تشکل‌های مردم نهاد فعال درعرصه‌های اجتماعی وظیفه سنگین‌تری را در این بین به عهده دارند چرا که فراهم کردن زمینه حضور فعال، مؤثر و بی‌دغدغه اقشار دارای محدودیت و معلولیت در سطح جامعه برعهده این مجموعه‌ها است.

صادق‌زاده افزود: تنها از طریق همکاری و همراهی مسئولانه، هم‌جهت و به دور از موازی کاری و اقدام با برنامه است که می‌توان در این زمینه گام‌های ماندگار و مؤثری برداشت تا شاهد تحولی قابل قبول در این زمینه در سطح جامعه باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اقدامات ارزشمند انجام شده در زمینه مناسب‌سازی، از همراهی شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و مسئولین اجرایی شهرستان‌های استان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با تداوم قوی‌تر این همکاری‌ها، افراد دارای معلولیت در استان کرمان شاهد مشکلات و تنگناهای کمتری در این زمینه باشند و امکان بروز استعدادهای آنان بیشتر از قبل فراهم شود.

در پایان مراسم از تعدادی از نابینایان و کم بینایان موفق در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha