آمادگی سپاه ثارالله کرمان برای حضور در همه‌ عرصه‌های جهاد
کد خبر: 4024658
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

آمادگی سپاه ثارالله کرمان برای حضور در همه‌ عرصه‌های جهاد

در پیام مشترک فرماندهی و نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یوم‌الله حماسه ۹دی ماه، آمده است: سپاه ثارالله استان کرمان، آمادگی خود را برای حضور در همه عرصه‌های جهاد علمی، فرهنگی، سیاسی و غیره برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفع توطئه‌های تمامی فتنه‌گران اعلام می‌دارد.

حماسه ۹ دی

به گزارش ایکنا از کرمان، فرماندهی و نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص بزرگداشت یوم الله حماسه ۹دی ماه پیامی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است.

بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم
اذا جاء نصر الله والفتح ورأیت الناس یدخلون فی دین الله افواجا
این وعده‌ی حتمی الهی است که اگر قومی برای خدا در مقابل شیاطین بایستد، در این راه فتح و نصرت الهی آنان را دربر خواهد گرفت.

حماسه نهم دی ماه سالروز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی می‌باشد. آن روز که همه آحاد مردم یک صدا به ندای ولی امر مسلیمن زمان، لبیک گفته و بار دیگر با بصیرت و آگاهی و با تمام وجود از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند. روزی که مردم با فریادهای محکم، طوفان یأسی را در اردوی فتنه‌گران در انداختند و بهت و سرگردانی و حیرانی ثمره گردبادی بود که از این طوفان به پا شد و دگربار این حقیقت را به فتنه‌گران یادآوری نمود که ایران با همه وجود پیرو اسلام و رهبری است.

مردم به فتنه گران فهماندند که پیشتر و بیشتر از دیگران در صحنه حاضرند و در زمان نیاز، جان، کوچکترین متاعی است که برای عرضه دارند همانگونه که در فتنه اخیر نیز با بصیرت و بیداری خود یکبار دیگر پاسخی دندان شکن به هنجارشکنان و فتنه‌گران داخلی و خارجی دادند و به دشمنان ایران اسلامی خاطر نشان کردند که ایران متاعی نیست که بتوانند همچون گذشته آن را به یغما برند.

سپاه ثارالله استان کرمان یادگار شهید عزیز سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به همراه تمامی، بسیجان و آحاد مردم ولایت‌مدار این استان با تأسی از آن شهید گرانقدر با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ضمن تجدید بیعت با مقام منیع ولایت،حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، آمادگی خود را برای حضور در همه عرصه‌های جهاد علمی، فرهنگی، سیاسی و... برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفع توطئه‌های تمامی فتنه‌گران اعلام می‌دارد.

سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب‌پور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

انتهای پیام
captcha