تفکر جهادی شهید سلیمانی سرلوحه مدیریت کشور شود
کد خبر: 4026293
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳

تفکر جهادی شهید سلیمانی سرلوحه مدیریت کشور شود

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تفکر جهاد شهید سلیمانی باید سرلوحه مدیریت کشور باشد، گفت: امروز به الگوهایی مانند شهید سلیمانی نیاز داریم.

تفکر جهاد شهید سلیمانی سرلوحه مدیریت کشور شود

به گزارش ایکنا از سمنان، علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه، شب گذشته، 14 دی در یادواره ۲۵۱ شهید عشایر استان سمنان در مسجد امام علی(ع) مهدی‌شهر با اشاره به نقش شهید سلیمانی در محور مقاومت، گفت: جبهه مقاومت با فرماندهی شهید سلیمانی توانست در منطقه پیروزی‌های وسیعی را به دست بیاورد که در این راستا نتیجه این پیروزی‌ها شکست آمریکا و ایادی استکبار است که امروز با فضاحت کامل در حال فرار از منطقه هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه خون شهید سلیمانی جریان بزرگی ساخت و علی‌رغم اینکه دشمنان فکر می‌کردند با شهادت او جبهه مقاومت خالی می‌ماند یادآور شد: امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت هستیم. امروز دشمنان نیز فهمیده‌اند که قدرت شهید سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از سردار سلیمانی بیشتر است که در این راستا دشمنان برای خاورمیانه خواب‌هایی دیده بودند که آشفته شد.

فدوی با اشاره به اینکه هر روز که از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد شکست‌های بیشتری بر جبهه استکبار فرود می‌آید و این به برکت جبهه مقاومت و انقلاب است اظهار کرد: تفکر جهاد شهید سلیمانی باید سرلوحه مدیریت کشور باشد، زیرا  امروز به الگوهایی مانند شهید سلیمانی نیاز داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید در راه مستقیم انقلاب و شهدا مصمم باشیم، افزود: اگر می‌خواهیم تأثیر بگذاریم باید در راه شهدا و انقلاب باشیم و تکلیف خود را انجام دهیم.

فدوی با تأکید بر اینکه مصمم بودن در ادامه راه شهدا لازمه پیروزی حق علیه باطل است و این وعده‌ای است که خداوند منان می‌فرمایند که اگر مرا یاری کنید پیروز می‌شوید، متذکر شد: جبهه باطل رو به زوال و افول است و این همان نصرت الهی است.

به گفته وی شکست پی در پی سیاست‌های خصمانه دشمنان انقلاب نشان از ضعف شان دارد که این در حالی است که امروز ایران اسلامی در اقتدار و صلابت کامل به سر می‌برد.

انتهای پیام
captcha