تشکیل ۸ کمیته تخصصی قرآن در لرستان
کد خبر: 4027657
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

تشکیل ۸ کمیته تخصصی قرآن در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از تشکیل هشت کمیته تخصصی قرآن با هدف بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در لرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در لرستان، اظهار کرد: در این راستا هشت کمیته تخصصی قرآن با هدف تعیین چشم‌اندازهای فعالیت‌های قرآنی و شناخت نقاط ضعف و قوت به شکل تخصصی در لرستان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌های تخصصی قرآن در لرستان با هماهنگی و حمایت امور قرآنی تبلیغات اسلامی تشکیل خواهند شد، ادامه داد: کمیته ‌های حفظ، تفسیر، قرائت، نظارت، تولید محتوا، فضای مجازی و کمیته‌ای متشکل از افراد حقیقی و حقوقی، پیشکسوتان اتحادیه مؤسسات قرآنی و نماینده ارشاد اسلامی و اوقاف، هشت کمیته‌ قرآنی لرستان را تشکیل می‌دهند.

جعفرپور با اشاره به بهبود شرایط رنگ‌بندی کرونایی در استان و احتمال تشکیل جلسات حضوری مؤسسات و خانه‌های قرآنی، گفت: جلسات و برنامه‌های قرآنی در استان لرستان با هماهنگی و مشورت کمیته‌های تخصصی قرآن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha