برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران
کد خبر: 4028141
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز، ۲۲ دی‌ در ساری برگزار و ضمن تقدیر از زحمات حجت‌‌الاسلام ناصر شکریان با قرائت حکم مربوطه حجت‌الاسلام شریف‌تبار به‌ عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد.

آئین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به گزارش ایکنا از مازندران، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز، ۲۲ دی‌ در سالن اجتماعات اهل بیت(ع) ساری برگزار و طی آن حجت‌الاسلام شریف‌تبار معارفه و از زحمات حجت‌الاسلام شکریان که دو دهه در این سازمان خدمات ارزنده‌ای ارائه کرد، قدردانی و تکریم شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، نماینده مقام معظم رهبری و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، گفت: در پیشرانی و پیشگامی این استان در مسائل ارزشی و دینی و انسانی شک نیست و بر اساس هویت سترگ و مجاهدت و رشادت و اتفاقات شکوهمند در کل سده‌ها و در انقلاب در این استان توقع ما از استان بالا است.

وی با تقدیر از مجاهدت‌های سال‌های پر از برکت و فایده حجت‌الاسلام شکریان در سازمان تبلیغات، افزود: از بابت همه زحماتی که متحمل شدند از خودشان و خانواده‌شان تشکر می‌کنم، ایشان شاگرد خوب و در تراز مکتب مرحوم آیت‌الله مصباح هستند.

قمی با بیان اینکه قبول زحمت حجت‌الاسلام شریف‌تبار را ارج می‌نهیم و از ایشان حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: ایشان یک نیروی قدرتمند ملی است و به زودی برکات مؤثر حضور ایشان را با حمایت و هدایت نماینده ولی‌فقیه در استان شاهد خواهیم بود. ما در عهدی که با رهبرمان داریم باید طوری پایبند باشیم که اگر کوه از جایش حرکت کند نباید پرچم در دست ما بلرزد این استان افراد مجاهد و انسان‌های بزرگی را پرورش داده و یکی از این افراد بزرگ را اکنون به این استان اضافه کردیم.

قمی با بیان اینکه مردم باید خیر و برکت مجاهدان تبلیغی عناصر مؤثر را احساس کنند، گفت: امروز جنگ اصلی نبرد تبلیغاتی و جنگ نرم است و اراده مؤمنان می‌تواند فردای متفاوت در حوزه فرهنگ بسازد.

در پایان با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی معاون سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و استاندار مازندران ضمن تقدیر از زحمات حجت‌‌الاسلام ناصر شکریان مدیرکل سابق مازندران با قرائت حکم مربوطه، حجت‌الاسلام شریف‌تبار به‌ عنوان مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد.

یادآور می‌شود که حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار متولد سال ۱۳۵۷، اهل مازندران بوده که سابقه معاونت امور استان‌های کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین کشور، راوی بعثه مقام معظم رهبری را در کارنامه دارد.

انتهای پیام
captcha