جشنواره مردمی «شمیم عطر فاطمی» در قم برگزار شد
کد خبر: 4031145
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

جشنواره مردمی «شمیم عطر فاطمی» در قم برگزار شد

جشنواره مردمی شمیم عطر فاطمی (مادران مهربان) عصر دوشنبه، با حضور خانواده گرانقدر شهدا و تعدادی از بانوان در فضایِ باز بوستان شهیدان زین‌الدین شهر قم برگزار شد.

آیت‌الله محمدحسن فاضل گلپایگانی، عضو مجلس خبرگان رهبری به گزارش ایکنا از قم، جشنواره مردمی شمیم عطر فاطمی (مادران مهربان) به‌همت بانوان فعال فرهنگی مساجد بلوارهای آیت‌الله شهید صدوقی و شهید حاج احمد کریمی و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و خیریه شهید محمدرضا شفیع با حضور خانواده گرانقدر شهدا و تعدادی از بانوان، عصر امروز چهارم بهمن‌ماه، در فضایِ باز بوستان شهیدان زین‌الدین شهر قم برگزار شد.

مدیحه‌سرایی توسط یکی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت، اجرای گروه سرود ساقی کوثر و اهدای جایزه به قید قرعه به شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های جشنواره مذکور بود.

همچنین در حاشیه این جشنواره حدود ۱۰ غرفه، همچون امر به معروف، عفاف و حجاب، مشاوره، کتاب، محصولات فرهنگی، کودکان و پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» با موضوع فرزندآوری برپا شده بود.

در پایان جشنواره مذکور، طوماری به امضای شرکت‌کنندگان رسید که در آن از مسئولان کشوری درخواست شده است تا موضوع «عفاف و حجاب» را با قوت و قدرت بیشتری در جامعه پیگیری کنند.

آیت‌الله محمدحسن فاضل گلپایگانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در این جشنواره با بیان ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: لازم است، سبک زندگی فاطمی به جامعه معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) در دامن پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) پرورش پیدا کرد، ادامه داد: حامی ولایت بودن، شجاعت، معرفت، آگاهی و بینش از ویژگی‌های حضرت زهرا(س) بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: والدین باید فرزندانی با اخلاق زیبا، با معرفت، با محبت، با مودت و آینده‌ساز برای مملکت تربیت کنند؛ باید با برپایی چنین جلساتی در راه ائمه اطهار(ع) حرکت کنیم و عفاف و حجاب باید توسط زنان در جامعه حفظ شود.

 

انتهای پیام
captcha