بیش از هزار برنامه در دهه فجر در گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4031427
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
از سوی کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر؛

بیش از هزار برنامه در دهه فجر در گلستان اجرا می‌شود

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر گلستان از برگزاری بیش از هزار برنامه از سوی کمیته ایثارگران دهه فجر استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از گلستان، اسرافیل وزیری، رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که ۵ بهمن در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی با شهادت پيروز شده، با شهادت به پيش رفته و با شهادت دستاوردهای آن در سطح جهان گسترش يافته و تنها راه ادامه آن، ترويج اين فرهنگ است.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر گلستان با بیان اينکه تكريم شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگی قرار دادن، در همه عرصه‌های زندگی لازم و ضروری است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب فکر نمی‌کردند دهه اول انقلاب را پشت سر بگذاریم ولی امروزه به برکت خون شهدا دهه چهارم را هم پشت سر گذاشتیم.

وزیری با اشاره به اینکه شهدا در قله نیکی‌ها هستند و هر نیکی اوجی دارد که شهادت، اوج آن است، گفت: یکی از ماموریت‌های بنیاد شهید وامور ایثارگران، تکریم و تعظیم شهدا است تا فرهنگ ایثار و شهادت جاودانه و پایدار بماند.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر گلستان ادامه داد: آثار و برکات خون شهدا و ایثارگران در سالهای اخیر خود را به وضوح نشان داده است و امنیت و آرامشی که به برکت ایثار، رشادت و از جان گذشتگی آن‌ها به دست آمده، مؤید این مطلب است.

وی به ویژه برنامه‌های کمیته ایثارگری دهه فجر استان اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، اجرای طرح سلامت مادران شهید، برگزاری همایش تجلیل از دانش آموزان برتر در مدارس شاهد، همایش ۲۵ شهید دانشجوشهید در سالن کنفرانس دانشجویان فرهنگیان، برگزاری مسابقات ورزشی و رالی صحرا، برگزاری اردوهای ورزشی در مکان‌های ورزشی، برگزاری مسابقات کتابخوانی از زندگی نامه شهدای انقلاب، ارسال پیامک وصایای شهدا، عیادت از جامعه ایثارگری و روایتگری ایثارگران از جمله برنامه های دهه فجر است.

انتهای پیام
captcha