به گزارش ایکنا، گاهی تعاملات بین روابط عمومیها و رسانهها دچار سوءتفاهم، تعارض و سرانجام روابطی تیره میشود. یکی از دلایل آن ناآشنایی دستاندرکاران روابط عمومیها به محدودیتهای رسانهها در انعکاس اخبار و گزارشهاست.
دلیل دیگر ناآشنایی دستاندرکاران رسانهها به نبود جایگاه مناسب و میزان اختیار عمل روابط عمومیهاست. به نظر شما راهکارهای بهبود و تقویت این رابطه مهم و ضروری کدامند؟ در اینجا به چند راهکار ساده برای بهبود روابط رسانهها با روابط عمومیها اشاره میکنیم.
تجهیز و ساماندهی نیروی متخصص و آگاه به مسائل ارتباطات و روابط عمومی در واحدهای روابط عمومی و رسانهها، تشکیل بانک اطلاعاتی جامع، کامل و بهروز در روابط عمومیها برای سرویسدهی بهموقع به رسانهها، برپایی کلاسهای مستمر آموزشی و کاربردی برای دستاندرکاران روابط عمومیها و رسانهها برای آشنایی آنها با آخرین دستاوردها و فنآوریهای نوین ارتباطات و اطلاعات، شیوههای جدید برقراری ارتباط و اطلاعرسانی.
این ویدئو شما را با برخی راهکارهای ساده برای تقویت تعامل روابط عمومیها و رسانهها آشنا میکند که به نفع مردم و مشتری تمام میشود.
در همین راستا مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تهیه کلیپهایی با موضوع فضای مجازی و سواد رسانهای کرده است که در ادامه میبینید.
انتهای پیام