اجرای ۱۸۰ برنامه از سوی سپاه ناحیه تویسرکان در ایام فجر
کد خبر: 4032939
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

اجرای ۱۸۰ برنامه از سوی سپاه ناحیه تویسرکان در ایام فجر

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اجرای بیش از ۱۸۰ برنامه در دهه فجر با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب در این شهرستان خبر داد.

کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکانبه گزارش ایکنا همدان، کامران کریمی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، روز گذشته، 11 بهمن‌ماه در نشست با اصحاب رسانه به‌مناسبت آغاز دهه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۷۵۰ شهید شهرستان به‌ویژه شهدای انقلاب از اجرای بیش از ۱۸۰ برنامه در شهرستان خبر داد.

وی دیدار با امام‌جمعه، غبارروبی گلزارهای شهدا در تویسرکان، سرکان و فرسفج، یادواره شهدا، تکریم از خانواده معظم شهدای انقلاب، ویزیت رایگان در مناطق کم‌برخوردار شهرستان، بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی که از تسهیلات اشتعال‌زایی بسیج سازندگی بهره‌مند شده‌اند، توزیع بیش از هزار بسته معیشتی بین اقشار هدف را از برنامه‌های این دهه برشمرد.

کامرانی گشت‌های رضویون با هدف مانور حضور و امنیت به‌صورت رزمایشی شهرستانی، اعزام راویان انقلاب در مدارس سطح شهرستان، کلنگ‌زنی ساخت ۱۰ مسکن محرومین تحت پوشش کمیته امداد، رژه خودرویی و موتوری، تجمع حلقات صالحین به‌عنوان میقات صالحین در روز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه توسط سپاه، نورافشانی در میدان فرشید ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن و حضور گسترده آحاد مردم در صورت تأیید ستاد کرونا شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه‌ها دانست.

وی تصریح کرد: هدف از بزرگداشت دهه فجر یادآوری کردن خروج از دوران ضلالت و گمراهی و خاری و تاریکی و ورود به یک دوران آزادی و آزادگی و سربلندی و عقلانیت است چراکه در دوران پهلوی ملعون ایران به عنوان یک کشور مستعمره دولت‌های شرق و غرب محسوب می‌شد اما اکنون به فیض وجود امامین انقلاب کشور عزیزمان ایران، به‌عنوان یک سمبل ایستادگی مقاومت و صادرکننده یک انقلاب فاخر به حساب می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر جایگاه فعلی کشور در دنیا به تبیین دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: اینکه تمام مردم فهیم و بصیر کشور از دستاوردهای انقلاب مطلع شوند امری بدیهی و لازم است چراکه باعث ایجاد زمینه برای رشد بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha