آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گلستان برگزار شد
کد خبر: 4033177
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گلستان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گلستان با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویی کشور و مسئولانی استانی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گلستان با حضور داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویی کشور، مهاجر، معاون سیاسی آ امنیتی استانداری گلستان، نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه‌ها و فرمانده سپاه نینوا و مسئولان اجرایی و معاونین و کارشناسان دانشگاه گلستان ۱۲ بهمن در سالن شریعتی دانشگاه گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام قربان جلال، نماینده ولی فقیه در دانشگاه گلستان 12 بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گلستان، گفت: خداوند در قرآن هدف از زندگی انسان را بیان کرده و گفته شده هدف از خلقت انسان مورد آزمایش قرار دادن انسان در دنیا است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه گلستان بیان کرد: در عرصه مدیریت و برعهده گرفتن مسئولیت، نوعی امتحان الهی است که انسان با قدم نهادن در این عرصه می‌تواند رضای الهی را برای خود به همراه داشته باشد.

مهاجر، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری گلستان نیز در این مراسم گفت: انقلاب ما عصر جدیدی را در دنیای تک بعدی مادی ایجاد کرد. امام ( ره) قدرت نرمی را در مقابل تمدن غرب رقم زد که در تاریخ ماندگار شد.

مهاجر بیان کرد: اگر به اقدامات انجام شده در گام اول انقلاب نگاه کنیم، می‌بینیم بیشتر این مولفه‌ها برگرفته از آموزه‌های دینی بوده مانند جنگ هشت ساله دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت و … که همه نوعی برگرفته از توکل به خدا، ایمان واعتقاد راسخ به مبانی قرآن و اهل بیت(ع) بوده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه اساتید دانشگاه باید مبانی دینی را در جهت بالندگی دانشجویان در کلاس درس ارائه دهند، افزود: اساتید دانشگاه باید ارزش‌های اسلامی را در جهت شکوفایی دانشجویان ارائه داده تا زمینه رشد و تعالی دانشجویان در عرصه های مهم فراهم شود.

داداش‌پور، رئیس سازمان امور دانشجویی کشور نیز در این مراسم به شرایط کرونایی و بازگشایی دانشگاه و مراکز عالی اشاره کرد وگفت: مبنای تشکیل کلاس‌ها برای ترم دوم در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی حضوری است، اما با توجه به شیوع موج ششم، منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم.

داداش پور ادامه داد: البته موج ششم کرونا شرایط را کمی تغییر داده و با توجه به رنگ بندی کرونایی، شیوه حضوری و یا غیرحضوری بودن در همه مناطق کشور یکسان نخواهد بود و در صورت ابلاغ ستاد ملی کرونا، استانداران براساس رنگ بندی تصمیم گیری خواهند کرد.

همچنین در مراسمی با حضور معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویی کشور، خواجه شاهکویی به عنوان رئیس جدید دانشگاه گلستان معرفی و از خدمات دکتر یغمایی رئیس قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha