پیشرفت‌های امروز قوای مسلح و نیروی هوایی ایران در تاریخ بی‌نظیر است
کد خبر: 4034925
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

پیشرفت‌های امروز قوای مسلح و نیروی هوایی ایران در تاریخ بی‌نظیر است

نماینده ولی فقیه در مازندران، در دیدار کارکنان پدافند هوایی بابلسر با بیان اینکه امروز آسمان ایران اسلامی توسط پدافند هوایی حفظ می‌شود و نیروی هوایی بسیار مقتدرتر از دیروز است، افزود: پیشرفت‌های امروز قوای مسلح و نیروی هوایی در تاریخ بی‌نظیر است.

دیدار کارکنان پدافند هوایی بابلسربه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، 19 بهمن ماه، در دیدار کارکنان پدافند هوایی بابلسر، ضمن گرامیداشت دهه فجر و ۱۹ بهمن را یادآور اقدام شجاعانه و انقلابی نیروی هوایی ارتش در گسستن از رژیم طاغوت و پیوستن به جریان انقلاب دانست و اظهار کرد: ارتش ما با تیپ طاغوتی سازگار نیست و سنخیت روحی ارتش با دین عجین است.

وی با بیان اینکه بدنه ارتش و نیروهای مسلح ما دینی بوده است، افزود: حضرت امام راحل این مسئله را درک کرد و مردم با گُل از ارتشیان استقبال کردند و از آن تاریخ به بعد که نیروی هوایی به ملت پیوستند، شمارش معکوس شکست رژیم طاغوتی آغاز شد و راه را برای پیروزی انقلاب اسلامی هموار کرد.

لائینی با بیان اینکه یکی از شگردهای دشمنان، به ویژه آمریکا و انگلیس، کودتای نیروی نظامی است، تصریح کرد: به دلیل سلامت نیروی نظامی و ارتش جمهوری اسلامی، دشمنان قادر به نفوذ نشدند و به برکت تقویت معنویت و روحیه انقلابی شاهد پیشرفت‌های روزافزون خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز آسمان ایران اسلامی توسط پدافند هوایی حفظ می‌شود و نیروی هوایی بسیار مقتدرتر از دیروز است، افزود: پیشرفت‌های امروز قوای مسلح و نیروی هوایی در تاریخ بی‌نظیر است.

در ادامه، سرهنگ رحمت‌الله مولا، فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز حماسه‌آفرینی نیروی هوایی در به ثمر رسیدن فجر پیروزی اظهار کرد: از زمانی که ارتش و نیروی هوایی در خدمت مردم قرار گرفت، شاهد دستاوردهای خوبی در دوران انقلاب بودیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پناهی برای ملت‌های مظلوم و مسلمانان عالم است، اظهار کرد: نظام اسلامی عدالت محور با شعار مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم شکل‌ گرفته و دشمنان مقابل انقلاب اسلامی احساس ناامنی می‌کنند.

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، گفت: نیروی هوایی همواره در کنار انقلاب و همراه انقلاب بوده است و در هشت سال دفاع مقدس نیز تلاش و جان‌فشانی خوبی به خرج داده است و علاوه بر این در عرصه‌های میدانی پس از دوران دفاع مقدس نیز پابه‌پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

مولا تصریح کرد: مجموعه ارتش و نیروی هوایی دوشادوش نیروهای مسلح در کنار ولی‌فقیه و آرمان‌های ملت ایستاده است و علاوه برای تأمین امنیت در حوزه پدافند هوایی، دستور مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار دادند و در طرح‌های مردم‌یاری ازجمله سیل، کمک‌های زیادی انجام دادند.

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر با بیان اینکه، ما علاوه بر دفاع از حریم آسمان در همه شرایط پشتیبان مردم و حامی ملت هستیم، افزود: در دوران کرونا در زمینه تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان نیز نیروی هوایی و ارتش وارد میدان شدند و ۴۰ هزار دوز واکسن را به مردم تزریق کردند.

انتهای پیام
captcha