هر اقدام مثبت در حوزه فرهنگی به منزله جهادی بزرگ است
کد خبر: 4035877
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

هر اقدام مثبت در حوزه فرهنگی به منزله جهادی بزرگ است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: هر اقدام مثبت در حوزه فرهنگی به مثابه جهادی بزرگ بوده و تلاش جهادی، وجدان کاری و اعتقاد راسخ، لازمه کار در حوزه فرهنگی اجتماعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۲۳ بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اظهار کرد: تلاش شبانه روزی و جهادی، وجدان کاری و اعتقاد راسخ، لازمه کار در حوزه فرهنگی اجتماعی است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه دشمن، فرهنگ و اجتماع را هدف قرار داده و با هر اهرم فشاری این حوزه‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد، لذا در این زمینه نیاز به جهاد داریم، افزود: بعد از پیروزی انقلاب و با تشکیل نظام جمهوری اسلامی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس احساس سرخوردگی کردند، برای ادامه غارتگری‌ها، به دنبال حفظ جایگاه خود در ایران برآمدند، اما برخورد دشمنان به درب‌های بسته، آنها را به فکر تغییر رویه انداخت، لذا اقدامات خود را در راستای براندازی نظام در قالب جنگ تحمیلی هشت ساله، ترور شخصیت‌ها و ... ادامه دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در هر حوزه‌ای، دشمنان را به نشستی واداشت تا شرایط ایران را برای ادامه خباثت‌های خود ارزیابی کنند که در این نشست به این نتیجه رسیدند ملت ایران چون شهادت را سعادت می‌دانند و به نظامی ولایی معتقدند، لذا غیرقابل رسوخ هستند.

طالبی اظهار کرد: دشمن در دهه ۷۰، راه توفیق خود در شکست ایران را در جنگ فرهنگی دید و با اقداماتی آرام و خزنده در حوزه فرهنگی، توانست تغییر رویه‌هایی را ایجاد کند که علائم و نشانه‌های آن در سطح جامعه دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات ماست؛ ملت مسلمان ایران مقتدرانه به دفاع از اعتقادات خود می‌پردازند و راسخ تر از دوران جنگ تحمیلی از حریم اعتقادات خود دفاع می‌کنند، بیان کرد: آرمان‌های انقلاب به اقصی نقاط دنیا صادر شده و این عزم در دفاع از اعتقادات در خارج از مرزهای ایران اسلامی و به کشورهای یمن، عراق، سوریه و ... ادامه پیدا کرده است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha