آغاز مرحله دوم مسابقات سراسری «بصائر» ویژه نابینایان
کد خبر: 4037238
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

آغاز مرحله دوم مسابقات سراسری «بصائر» ویژه نابینایان

مدیرعامل بنیاد قرآنی روشندلان اصفهان خبر از برگزاری مرحله دوم مسابقات بصائر ویژه نابینایان سراسر کشور از امروز، 30 بهمن‌ماه به مدت دو روز داد.

سیدمرتضی نیکزادسید‌مرتضی نیکزاد، مدیرعامل بنیاد فرهنگی ـ قرآنی روشندلان اصفهان در گفت‌‌وگو با ایکنا، بیان کرد: دومین دوره مسابقات قرآن بصائر ویژه افراد نابینا و کم‌بینا در سطح کشور در حال برگزاری است. مرحله مقدماتی با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه و کارشناسان و هیئت داوران و نیروهای اجرایی مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی روشندلان از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی ادامه داد: مرحله دوم از امروز، 30 بهمن‌ماه به مدت دو روز و در آستانه 27 رجب نیز فینال برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه و اعلام نفرات برتر به صورت مجازی دوشنبه، 26 رجب مصادف با نهم اسفندماه شب مبعث حضرت نبی اکرم(ص) اجرا خواهد شد.

نیکزاد بیان کرد: این دوره در سه گروه سنی برای بانوان و آقایان نابینا برگزار می‌شود که رشته قرائت تحقیق ویژه آقایان، رشته قرائت ترتیل ویژه بانوان و رشته‌های هفت‌گانه حفظ (حفظ 1، 2، 5، 10، 15، 20 و حفظ کل) در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه 300 نفر از کل کشور شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: قبل از اجرای مرحله مقدماتی، آزمون سطح‌بندی برگزار شد تا در آینده برای این افراد بتوانیم طرح‌های مختلف آموزشی با توجه به سطح مهارت قرآنی‌شان تدوین کنیم.

مدیرعامل مؤسسه روشندلان گفت: مرحله مقدماتی از 17 تا 19 بهمن‌ماه برگزار شد. افرادی که حداقل امتیاز را کسب کردند به مرحله دوم راه پیدا کردند و فینالیست‌ها نیز شنبه، هشتم اسفندماه اجرا خواهند داشت. تمام مراحل رقابت‌ها با استفاده از فضای اسکای‌روم و مناسب‌سازی شده برای افراد نابینا برگزار شد.

نیکزاد عنوان کرد: در این دوره از مسابقات برای بانوان لینک جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه به نشانی اصفهان، میدان قدس، ابتدای خیابان علامه مجلسی، کوچه شهید صفاتاج واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha