معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان منصوب شد
کد خبر: 4037867
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان منصوب شد

طی صدور حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان «حجت‌الاسلام محمد فولادی» به عنوان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان منصوب و معارفه شد.

آئین معارفه معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، آئین معارفه معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز، 2 اسفندماه، با حضور مدیرکل این نهاد برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد فولادی، معاون جدید فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان، در این آئین اظهار کرد: اگر همه ما به این نتیجه برسیم که خدمتی که به مردم می‌کنیم بالاترین عبادت است، قطعاً فعالیت‌های خود را به نحو احسن به انجام خواهیم رساند.

وی افزود: فرهنگ مسئله بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بارها فرموده‌اند از اقتصاد نیز مهم‌تر است. فرهنگ درواقع هوایی است که ما آن را تنفس می‌کنیم. اسحاق بن عمار در روایتی نقل می‌کند: امام صادق(ع) فرمودند: «ای اسحاق، هرکس این خانه (کعبه) را یک بار طواف کند خداوند برای او هزار حسنه می‌نویسد و هزار سیئه از او محو می‌کند و هزار درجه او را بالا می‌برد و هزار درخت برای او در بهشت می‌کارد و ثواب آزاد کردن هزار بنده برایش می‌نویسد، تا به ملتزم می‌رسد. 8 در بهشت را برای او می‌گشاید سپس به او می‌فرماید از هرکدام از آن‌ها که خواستی وارد شو».

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: اسحاق می‌گوید به امام(ع)‌ گفتم: فدایت شوم. همه این‌ها برای کسی است که طواف می‌کند؟ فرمودند: بله، آیا به تو خبر ندهم از چیزی که از این هم با فضیلت‌تر است؟ عرض کردم: بله. فرمودند: هر کس حاجتی برای برادر مؤمنش برآورده کند، خداوند برای او ثواب طوافی و طوافی و طوافی می‌نویسد. حضرت شمردند تا به 10 طواف رسیدند.

فولادی تصریح کرد: در چند سالی که در بندرلنگه مشغول خدمت بودم تنها هدفم خدمتگزاری به دور از حاشیه بوده است. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص جمعیت، جهاد تبیین و خیلی مسائل دیگر منویاتی داشته‌اند که کارهایی نیز صورت گرفته اما هنوز دغدغه ایشان پابرجاست و بارها به آن اشاره فرموده‌اند. از این رو از همه همکارانم خواهش می‌کنم تا دست همکاری خود را به من بدهند تا بتوانیم در کنار یکدیگر به طرح‌ها و برنامه‌هایی که قطعاً در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری تبیین شده‌اند، جامه عمل بپوشانیم.

یادآور می‌شود؛ پیش از این «حجت‌الاسلام مسلم پورجمالی» عهده‌دار معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان بود.

انتهای پیام
captcha