دیدار مدیران البرزی با 3 هزار خانواده شهید
کد خبر: 4038556
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

دیدار مدیران البرزی با 3 هزار خانواده شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: طی برنامه‌ای در راستای اجرای طرح سپاس مقرر شد تا ۱۰ اسفندماه جاری مسئولان و مدیران کل البرزی با سه هزار خانواده شهید دیدار کنند.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح سپاس در این استان، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با اجرای این طرح و در راستای تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران مقرر شده از دهم بهمن‌ماه تا دهم اسفندماه جاری مسئولان و مدیران‌کل البرزی با سه هزار خانواده شهید دیدار کنند.

وی بیان کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز از عصر روز چهارشنبه، چهارم اسفند به‌صورت همزمان یک حرکت نمادین را که دیدار با ۴۵۰ خانواده شهید است، اجرا کردند و هر مدیرکل و مدیر با دو خانواده شهید دیدار دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه البرز پنج هزار و ۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است، گفت: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت(ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

رستمیان امنیت و اقتدار امروز نظام اسلامی را مرهون جان‌فشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز تصریح کرد: در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آن‌ها یاد و خاطره آنان را گرامی داریم.

انتهای پیام
captcha