قدردانی از تشییع باشکوه شهدای سانحه سقوط جنگنده در تبریز
کد خبر: 4038558
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
از سوی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری انجام شد؛

قدردانی از تشییع باشکوه شهدای سانحه سقوط جنگنده در تبریز

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در پی شهادت دو تن از خلبانان این پایگاه و یکی از هموطنان عزیز، و تشییع باشکوه توسط مردم بصیر و ولایتمدار آذربایجان‌شرقی، در پیامی از حضور عاشقانه مردم در این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

امیر سرتیپ یوسفی، فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی، فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در پی شهادت دو تن از خلبانان شجاع پایگاه هوایی شهید فکوری و یکی از هموطنان عزیز، و تشییع باشکوه توسط مردم بصیر و ولایتمدار آذربایجان‌شرقی، در پیامی از حضور عاشقانه مردم در این مراسم تشکر و قدردانی کرد. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به مردم ولایتمدار، شریف و همیشه در صحنه که الحق در حماسه‌ای شکوهمند، ماندگار و بیادماندنی دیار آذربایجان و شهر تبریز را به پاس احترام به ساحت مقدس شهدا به ویژه شهدای خلبان سانحه اخیر، تبدیل به جلوه گاه وحدت اسلامی، بصیرت و اقتدار انقلابی کردند. در حادثه اخیر ایثار، آخرین درس استاد به شاگرد معنی پیدا کرده و بازهم شعار ارتش فدای ملت تجلی شد. خدارا سپاس می داریم که دلهای مردم را متوجه این حماسه شکوهمند نمود و دلهای غمدار عاشقان فرهنگ جهاد ایثار و شهادت را آرام کرد.

در صحنه‌های ارزشمند روز گذشته، مردمان دیار آذربایجان و شهر تبریز، روسفید شدند و الگویی مثال زدنی به پاس مجاهدت‌های فرزندانشان ارائه دادند، چون باور دارند که مکتب این شهدا همان مکتب اهل بیت (ع) و عاشورا است که می تواند مصونیت ساز جامعه و ملت بزرگمان باشد.

اینجانب به عنوان سرباز کوچکی از ایران سربلند اسلامی خاضعانه از همت بلند شما مردم غیورمنطقه تشکر کرده و از حضرت آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام‌جمعه محبوب شهر تبریز، مسولین لشگری و کشوری، استاندار محترم ، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اصحاب رسانه، دستگاه های اجرایی و صداو سیمای استان که خدمتگذار این صحنه های ناب و زیبا بودند صمیمانه سپاسگذاری می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha