حماسه مردم شیرگاه مؤید بصیرت انقلابی است
کد خبر: 4038929
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

حماسه مردم شیرگاه مؤید بصیرت انقلابی است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه حماسه مردم شیرگاه در اسفند سال ۶۰ مؤید بصیرت و دلدادگی مردم به انقلاب است، گفت: حماسه مردم شیرگاه نیز همانند حماسه مردم آمل ماندگار است.

دیدار مسئولان شیرگاه با نماینده ولی فقیه در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز، هفتم اسفندماه در دیدار جمعی از مردم و مسئولان و فعالان حماسه هفتم اسفندماه ۱۳۶۰ مردم شیرگاه که امروز در ساری برگزار شد، اظهار کرد: امروز سالروز حادثه حماسه مردمی در سوادکوه شمالی است که در این حادثه کمونیست‌ها و منافقین در هجمه ناجوانمردانه به یک شهر بی‌دفاع مردم را غافل‌گیر کرده و برخی را به شهادت رساندند.

وی افزود: اینکه یک حادثه اتفاق می‌افتد و کل شهر بسیج می‌شود و مردم تمام شهر را تبدیل به سنگر می‌کنند، این حضور مردمی، حماسه‌آفرینی و حماسه نمایانی مردم ارزشمند است و باید در تاریخ بماند.

لائینی با بیان اینکه حماسه هفتم اسفند حماسه بزرگی بود که مردم ما ثابت کردند دشمن حق ورود به کشورمان را ندارد، تصریح کرد: منافقان به خیال این که اگر به شهر‌های کوچک حمله کنند می‌توانند موفق باشند، بعد از حادثه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل به شهر شیرگاه حمله کردند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، برلزوم تلاش جهت بهره‌مندی از فیوضات ماه رجب تأکید کرد.

لائینی با بیان اینکه حضور ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم مؤمن، انقلابی و ولایی استان مازندران در صحنه‌های مختلف دوران انقلاب، دفاع مقدس، مقابله با منافقین و ... را قدردان هستیم، اظهار کرد: حماسه حضور مردمی به درستی به دشمنان انقلاب نشان داد که این مردم پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

امام‌جمعه ساری با اشاره به کارشکنی استکبار در اوکراین، اظهار کرد: انقلاب اسلامی محصول خون فرزندان این مرز و بوم است و هرگز این مردم اجازه نمی‌دهند کودتا مخملی استکبار در این مرز و بوم موفق شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه حماسه مردم شیرگاه در اسفند سال ۶۰ مؤید بصیرت و دلدادگی مردم به انقلاب است، گفت: حماسه مردم شیرگاه نیز همانند حماسه مردم آمل ماندگار است و باید این حماسه و رشادت‌های مردم مازندران برجسته‌سازی شود.

وی بر لزوم جمع‌آوری خاطرات فعالان حماسه مردم شیرگاه در سال ۶۰ تأکید کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری همایش‌های ملی این حماسه مردمی معرفی و تبیین شود.

به گزارش ایکنا در این دیدار امام‌جمعه و فرماندار شیرگاه و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha