برگزاری پویش کتابخوانی «مثبت سه» در کرج
کد خبر: 4042232
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

برگزاری پویش کتابخوانی «مثبت سه» در کرج

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرج گفت: پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» با موضوع فرزندآوری در این شهرستان اجرا ‌می‌شود.

 پویش کتابخوانی «مثبت سه»

حجت‌الاسلام علی عالمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» با موضوع فرزندآوری در این شهرستان برگزار ‌می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پویش از اواخر آذرماه سال‌ جاری آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال آینده ۱۴۰۱ تمدید شده است، بیان کرد: این کتاب ضمن پاسخ به سؤالاتی پیرامون جمعیت کشور پرده از حقایقی برمی‌دارد که تبعات آن می‌تواند تهدیدات اقتصادی، نظامی، سیاسی و امنیتی برای کشور داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرج ادامه داد: مخاطب در بخش‌هایی از کتاب با دلایل کنترل جمعیت در ایران، ضرورت فرزندآوری، فرزندآوری در اسلام، آثار و برکات فرزندآوری، عوامل و موانع فرزندآوری و در بخش پیوست‌ها با توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون فرزندآوری، ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت در جمهوری اسلامی ایران، راهبردها و اقدامات ملی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی آشنا می‌شود.

وی گفت: جوایز این پویش شامل یک واحد آپارتمان و ۱۰۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی است. علا‌قه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در پویش و تهیه کتاب به اداره تبلیغات اسلامی کرج مراجعه کنند و یا می‌توانند جهت شرکت در پویش و تهیه کتاب با ۳٠ درصد تخفیف و ارسال رایگان، عدد ۳ را به سامانه ۳٠٠٠۱۵۴۲ ارسال کنند و یا از طریق سایت ketabmosbat۳.ir اقدام به ثبت سفارش کنند.

انتهای پیام
captcha