دشمن به دنبال ضریب دادن به نارسایی‌های داخل است
کد خبر: 4046427
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

دشمن به دنبال ضریب دادن به نارسایی‌های داخل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تبیین ۱۰ فرمان دشمن برای مقابله با ایران، گفت: دشمن به دنبال ضریب دادن به نارسایی‌های داخل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز ۱۴ فروردین ماه در همایش طلایه‌داران تبلیغ در عرصه جهاد تبیین، ضمن تأکید بر استفاده روحانیون از شیوه‌های نو برای تبیین عملکرد نظام در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد تبیین، اظهار کرد: شیرین‌ترین دوره طلبگی همان دوره مباحثات در دوران طلبگی است نیز باید در رابطه با چگونگی تبیین و جهاد تبیین بین طلبه‌ها این مباحثه‌ها انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دشمن تمام همتش را جزم کرده تا به ما ضربه بزند و با تشکیل گروه‌های سایبری در آلبانی توسط منافقین و جاهای دیگر سعی در ضربه زدن به فرهنگ و ارزش‌های ما دارد، گفت: در این زمان که فرصت سوزی یک نوع خود سوختن و خودسوزی است باید برای کارها برنامه‌ریزی دقیق انجام گیرد.

رضایی افزود: دشمنان ایران اسلامی امروزه شبهات زیادی را مطرح می‌کنند و با بمباران شبهات اصل نظام را نشانه رفته‌اند که نیاز به کار بسیار زیاد طلبه‌ها و روحانیون دارد.

وی افزود: ده فرمان از سوی ارتش رسانه‌ای دشمن برای فرهنگ و مردم ما فرستاده‌شده است که این ده فرمان باید موردتوجه دقیق روحانیون قرار گیرد تا با تفکر با آن مقابله کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در فرمان اول سعی دارند که پیشرفت‌های ایران را مخفی کنند و آن را ناچیز جلوه بدهند درصورتی‌که پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم ولی گاهی خود ما هم پیشرفت‌های ایران را کم می‌گوئیم.

رضایی گفت: دومین فرمان دشمن این است که به مشکلات و نارسایی‌های موجود در نظام ضریب بدهند و سومین فرمان این است که پیشرفت کشورهایی که در منطقه هستند را بزرگ جلوه بدهند.

وی افزود: چهارمین چیزی که به دنبال آن هستند این است اگر ایران به سمت مبارزه با فساد رفت و افراد فاسدی در ادارات و غیره را پیدا کرد آن را به تمام مسئولین گسترش بدهند و بگویند تمام مسئولین فاسد هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: درصورتی‌که در زمان امام علی (ع) نیز اخباری مبنی بر فساد برخی از مسئولین داده می‌شد که آن امام همام دستور بررسی داده و پس از بررسی و اثبات، دستور عزل آن مسئول را می‌دادند.

رضایی ادامه داد: در نظام جمهوری هم برخی از افراد فاسد وجود دارند که قوه محترم قضائی پس از بررسی جرم آن‌ها و اثبات، با آن‌ها برخورد مناسب خواهد کرد.

وی اظهار کرد: پنجمین دستور و فرمانی که دشمنان در دستور کاردارند این است که مردم را از بهتر شدن اوضاع ناامید کنند و یکی از وظایف مهم روحانیون در ماه مبارک رمضان همین ایجاد امید در بین عموم مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: مورد ششم که در دستور کار ارتش سایبری دشمنان قرارگرفته این است که در هر شورش و اعتراضی که در جمهوری اسلامی ایجاد شد به دنبال کشته سازی باشید و البته این برنامه راه تازه شروع نکرده‌اند.

رضایی گفت: حتی در اوایل دهه هفتاد در مشهد هم با کشته سازی ایجاد آشوب کردند و در آنجا که شهرداری به دنبال خراب کردن یک‌منزل در بلوار طبرسی به‌منظور گسترش بلوار بود، منافقین به سمت یک کودک شلیک کردند و بعد از کشتن آن کودک، او را بر روی دست گذاشته و در خیابان‌های مشهد گرداندند.

وی گفت: مورد هفتم که در دستور کار آن‌ها قرارگرفته است این است که از هر بهانه‌ای برای مسخره کردن روحانیون و متدینین استفاده کنند و در همین راستا برخی از زنان بدحجاب را اجیر کردند تا به‌محض دیدن یک روحانی در فرودگاه و هواپیما و یا جاهای عمومی دیگر حجاب خود را برداشته تا دین و مذهب را به سخره بگیرند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: هشتمین مورد این است که به دنبال آدم‌های ناکارآمد و نالایق در انتخابات هستند و این آدم ناکارآمد را به تمام افراد نظام تسری بدهند.

رضایی گفت: در نهمین مورد به دنبال این هستند تا فساد فرد منتخب مردم را به‌کل نظام منتسب کنند و اگر احیاناً یک فرد فاسد بود، آن را به‌کل نظام تسری دهند و این نکته بگویند که از بالا تا پایین همه‌شان دزد و فاسد هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: آخرین مطلبی که به دنبال آن هستند این است که چهره پاکان و قهرمانان نظام را ناپاک جلوه دهند و نگذارند که به‌عنوان یک اسوه و قهرمان ملی مطرح شوند تا آنجا پیش رفتند که روح‌الله زم خائن به مملکت را شهید اعلام کردند و می‌گویند که حاج قاسم برای مملکت کاری نکرده است.

انتهای پیام
captcha