برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در بقاع شاخص همدان
کد خبر: 4048163
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در بقاع شاخص همدان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

  مجتبی جمالی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: برنامه ترتیل‌خوانی قرآنی کریم در بقاع متبرکه شاخص و بقاعی که شرایط فیزیکی لازم را برای برگزاری این مراسم و حضور افراد را دارند برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه ترتیل‌خوانی قرآن کریم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 19 در بقاع متبرکه امامزاده عبدالله، امامزاده شاهزاده حسین و امامزاده اسماعیل(ع) شهرستان همدان با حضور قاریان برجسته استان و غرب کشور برگزار می‌شود.

جمالی با بیان اینکه با توجه به بارندگی و باد این محافل معنوی در داخل شبستان بقاع متبرکه برگزار می‌شود، افزود: بقاعی که شرایط فیزیکی لازم را دارند پذیرای قرآن‌دوستان خواهند بود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان تأکید کرد: در برخی از شهرستان‌ها نیز محافل انس با قرآن پس از صرف افطار برگزار می‌شود و نمونه این محفل در روزهای گذشته در روستای شان‌آباد تویسرکان برگزار شد.

وی در پایان گفت: مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در بقاع متبرکه سایر شهرستان‌های استان نیز به فراخور فضای فیزیکی آن‌ها هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha