نقش ارزنده روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای احکام دین
کد خبر: 4048728
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

نقش ارزنده روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای احکام دین

‌امام‌جمعه طبس با بیان اینکه امروز روحانیت پرچم‌دار نظام اسلامی است، گفت: نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای احکام دین نقش ارزنده‌ای است و هر کسی را روحانی نمی‌دانیم؛ روحانی واقعی کسی است که در خط اسلام ناب برای حفظ ارزش‌های دین قیام می‌کند و توطئه‌های دشمن و استکبار جهانی را از بین می‌برد.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبسبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امام‌جمعه طبس  شب گذشته، 22 فروردین در اجتماع بزرگ «لاله‌های سرخ رضوی» در طبس، اظهار کرد: شهادت حجت‌الاسلام اصلانی و حجت‌الاسلام دارایی منشأ عزت و سربلندی خواهد شد.

وی در خصوص نقش روحانیت، بیان کرد: نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای احکام دین نقش ارزنده‌ای است و هر کسی را روحانی نمی‌دانیم؛ روحانی واقعی کسی است که در خط اسلام ناب برای حفظ ارزش‌های دین قیام می‌کند و توطئه‌های دشمن و استکبار جهانی را از بین می‌برد.

امام‌جمعه طبس ادامه داد: امروز متأسفانه برخی افراد آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و نقشه‌های دشمن را متوجه نشده و به نفع دشمن فعالیت می‌کنند.

محمدی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب و روحانیت امروز پرچم‌دار نظام اسلامی هستند، افزود: روحانیت با کمک تدابیر مقام معظم رهبری این پرچم را هر روز برافراشته‌تر می‌کنند و کشتی انقلاب اسلامی را از طوفان‌های دشمن به‌صورت سالم طی ۴۰ سال اخیر عبور دادند.

‌امام‌جمعه طبس با بیان اینکه استکبار جهانی از هر تبلیغات برای اهداف خود علیه اسلام و ایران استفاده می‌کند، ادامه داد: امروز استکبار جهانی علیه ارزش‌ها قد علم کرده است و مشاهده می‌کنید که مقام معظم رهبری جهت حفظ وحدت در اسلام چه کارهای بزرگی انجام دادند.

وی بیان کرد: متأسفانه برخی از افراد کج‌فهم کاری کردند تا خون شهیدان اصلانی و دارایی بر گردنشان باشند و عالم اسلام از این دسته افراد کج‌فهم رنج می‌برد.

محمدی با تأکید بر اینکه امروز روحانیت ارزنده‌ترین قشری است که برای تعالی اسلام قیام کرده است، گفت: روحانیت به اثبات رساند که پرچم اسلام باید سربلند و منشأ خیر و برکت در جهان باشد و امروز شهدای روحانیت بیش از چهار برابر سایر اقشار است.

امام‌جمعه طبس تصریح کرد: این دو شهید بزرگوار در حاشیه مشهد مقدس مشغول اجرای فعالیت‌های جهادی بودند و دشمن تاب تحمل این عناصر مثبت را نداشت و دست استکبار جهانی و وهابیت به خون این افراد آغشته است.

انتهای پیام
captcha