ظرفیت مساجد محلات را در انجام امور به کار گیریم
کد خبر: 4049445
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

ظرفیت مساجد محلات را در انجام امور به کار گیریم

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار استفاده از ظرفیت مساجد شد و گفت: در هر محله‌ای نمی‌توان یک فرهنگسرا ایجاد کرد اما می‌توان از ظرفیت‌های موجود محلات مانند حسینیه‌ها و مساجد برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

محمد تقی تذروی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمد تقی تذروی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 25 فروردین در جلسه محرومیت‌زدایی منطقه ۲ شهرداری شیراز بر ضرورت استفاده از ظرفیت مساجد تأکید کرد و گفت: در هر محله‌ای نمی‌توان یک فرهنگسرا ایجاد کرد اما می‌توان از ظرفیت‌های موجود محلات مانند حسینیه‌ها و مساجد برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: زمین‌های شهرداری که تملک شده ولی رها شده است از این ظرفیت‌ها برای بازی و ورزش نوجوانان و جوانان استفاده شود و یاوران شورا خودشان نگهداری و برنامه‌ریزی می‌کنند. 

تذروی با تصریح اینکه این منطقه کتابخانه ندارند ولی نیاز به قرائت‌خانه دارند تا دانش‌آموزان با سکوت و آرامش کتاب بخوانند، از معاونت فرهنگی شهرداری درخواست کرد در این زمینه ورود کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه محلات این منطقه وضعیتشان نسبت به گذشته قابل قیاس نیست، گفت: اقداماتی انجام شده اما باز هم نیاز است که کارهای بیشتری صورت گیرد.

وی با تصریح اینکه حوزه بسیج و پایگاه‌های مقاومت در حد توان کار می‌کنند افزود: اگر شهرداری هم همکاری نکند این افراد کار می‌کنند ولی سخت‌تر اما تعامل باعث سرعت کار می‌شود انتظار از شهرداری منطقه این است که برخی دستگاه‌های اجرایی را دعوت کند تا یک کار به سرانجام برسد و این یک گام به جلو است.

تذروی با بیان اینکه ما می‌توانیم لبخند رضایت را در مناطق محروم روی چهره مردم بنشانیم، گفت: مردم خوبی داریم، مردم در مقابل کارهای انجام شده تشکر می‌کنند و روحیه قدردانی دارند.

انتهای پیام
captcha