اعلام همبستگی مردم با سیاست‌های نظام در راهپیمایی‌ها
کد خبر: 4050238
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بیان کرد:

اعلام همبستگی مردم با سیاست‌های نظام در راهپیمایی‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با وجود گرانی‌های موجود و مشکلات عدیده در جامعه، مردم امیدوار هستند، گفت: در تجمعات و راهپیمایی‌ها مردم همبستگی خود را با سیاست‌های نظام و دولت اعلام می‌کنند.

عبدالله رشیدی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، 28 فروردین‌ماه در جلسه سیاستگذاری و هماهنگی برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم ویروس کرونا در حال نابودی و از شدت آن کاسته شده است که سپاسگزار خداوند متعال هستیم.

وی یکی از بحث‌های اساسی نظام مقدس انقلاب اسلامی را توجه به قدس دانست و افزود: حضرت امام خمینی(ره) با درایت پیامبرگونه خود در ۱۷ مرداد سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه رمضان را با عنوان روز قدس نامگذاری کردند که اهمیت این نامگذاری در آن سال‌ها برای مردم مشخص نبود اما با گذشت 43 سال از عمر بابرکت نظام مقدس انقلاب اسلامی اهمیت این نامگذاری برای همگان نمایان‌تر می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندا کردستان بیان کرد: مصداق عینی این امر تشکیل جبهه‌ مقاومت علیه رژیم جاعل صهیونیستی است و این خود یکی از پیامدهای نامگذاری روز قدس توسط نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس دوسال بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان کردستان برگزار نشد لذا امیدواریم همچون سایر استان‌ها شاهد برپایی باشکوه و پرعظمت این راهپیمایی در استان کردستان باشیم.

رشیدی پور بیان کرد: رویکرد مناسبی برای نصب بنر و تبلیغات محیطی در گرامیداشت روز قدس مدنظر قرار گیرد تا جایگاه ویژه این مراسم حفظ شود.

وی تأکید کرد: سخنرانان این مراسم، وضعیت جهان امروز، جبهه مقاومت، اقدامات دولت مردمی، سیاست‌های استکبار جهانی را مدنظر قرار دهند و در این امور به سخنرانی بپردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با وجود گرانی‌های موجود و مشکلات عدیده در جامعه، مردم باز هم امیدوار هستند، افزود: در تجمعات و راهپیمایی‌ها مردم همبستگی خود را با سیاست‌های نظام و دولت اعلام می‌کنند.

اعلام انزجار از کفر جهانی برای نسل جوان امروز تأثیرگذار است

حسن عسکری، فرماندار سنندج در این نشست اظهار کرد: بعد از دوسال تعطیلی مراسم راهپیمایی روز قدس امسال به برکت زحمات دولت و وضعیت مطلوب کرونا در استان شاهد برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم این راهپیمایی، باشکوه و متفاوت از سال‌های گذشته و با حضور همه اقشار مختلف مردم برگزار شود، افزود: راهپیمایی می‌تواند در راستای یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باشد که می‌فرماید یکی از مصداق‌های مرزبندی با دشمن، حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی باشد و این امر به طور قطع در انسجام اجتماعی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

فرماندار سنندج با تأکید بر اینکه اعلام انزجار از کفر جهانی برای نسل جوان امروز تأثیرگذار است، افزود: راهپیمایی روز قدس هم در جهت تقویت روحیه مردم تأثیرگذار بوده و هم در حوزه بین‌المللی پیام‌هایی برای دوستداران انقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی دارد به ویژه امروز که شاهد افول رژیم صهیونیستی در سطح جهان هستیم.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین این ایام فرصت گرانبهایی برای تبیین خباثت های رژیم صهیونسیتی و بیان دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده است که اگر اقدامات نظامی مقدس انقلاب اسلامی نبود امروز شاهد افول رژیم صهیونسیتی نبودیم.

عسکری یادآور شد: برنامه‌های جانبی راهپیمایی روز قدس بسیار حائز اهمیت بوده است که در این راستا برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع جنایات رژیم صهیونیستی، برپایی نمایشگاه جنایات رژیم صهیونسیتی، تولید محتوا در فضای مجازی، توجه سخنرانان به دستاوردهای نظام و سخنرانی در جهت تبیین خباثت رژیم صهیونسیتی مدنظر قرار گیرد.

اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: امام راحل با نامگذاری روز قدس تمام بافت‌های دشمنی که به تعبیر خود برای به تسخیر درآوردن نیل تا فرات آمده بود، را به زانو درآورد و روز به روز به وعده اضمحلال و نابودی آن نزدیک می‌شویم.

وی بیان کرد: روز قدس را ما نه فقط به عنوان یک روز برای حمایت از مردم فلسطین بلکه روزی برای به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام و یکپارچگی بین مسلمانان و دفاع از مقاومت در مقابل استکبار و به امید حاکمیت تمدن اسلامی می‌شناسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به برنامه‌های اجرایی تبلیغات اسلامی برای گرامیداشت روز قدس اشاره کرد و گفت: برای گرامیداشت این روز ۱۰ نمایشگاه پوستر به عنوان «روز قدس؛ روز وحدت و مقاومت» در هر ۱۰ شهرستان استان برپا خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه از هفته گذشته برنامه‌‌ای تحت عنوان نشست‌های «وحدت و مقاومت» برای علما و روحانیون در سطح استان کردستان آغاز شده است، افزود: این نشست‌ها با هدف ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین علما و روحانیون استان کردستان برای تبیین گرامیداشت روز قدس در هر شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رازیانی در پایان یادآور شد: مسابقه نقاشی «قدس و مقاومت» در محله‌های حاشیه شهرها برگزار خواهد شد، همچنین آمادگی خود را برای تکلیف اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این روز اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha