مربیان قرآن کرمانشاهی فاقد بیمه تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند
کد خبر: 4052648
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

مربیان قرآن کرمانشاهی فاقد بیمه تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند

مربیان و مدیران مؤسسات قرآن فاقد هرگونه بیمه از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بهره‌مند می‌شوند.

مربیان قرآن فاقد بیمه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، اظهار کرد: تمامی مربیان و مدیران مؤسسات قرآنی فعال در استان کرمانشاه که فاقد هرگونه پوشش بیمه‎ای اجتماعی هستند می‌توانند از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بهره‌مند شوند.

وی افزود: تفاهم‌نامه منعقد شده در راستای تحقق اصل بیست و نهم قانون اساسی و اهداف و برنامه‌های دولت درخصوص گسترش پوشش نظام تأمین اجتماعی و افزایش ضریب پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با تأکید بر توسعه بیمه اجتماعی در برنامه‌های توسعه کشور است.

سلیمی تصریح کرد: برخورداری مربیان و مدیران قرآنی فاقد پوشش بیمه اجتماعی از مزایا و تعهدات بلندمدت بیمه‌های اجتماعی در خصوص مستمری، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان متوفی خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: از دیگر اهدافی که به دنبال انعقاد این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود پوشش حداکثری بیمه اجتماعی جامعه هدف است و با اجرای این طرح تمامی مربیان و مدیران مؤسسات قرآنی استان که مورد تأیید اتحادیه هستند از مزایای بیمه برخوردار خواهند شد.

وی در پایان افزود: امیدواریم تا با پرداختن به این تفاهم‌نامه و ارائه خدمات اجتماعی به خادمین قرآنی بتوانیم بخشی از دغدغه‌های آنان در این زمینه را کاهش دهیم تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

انتهای پیام
captcha