محفل انس با قرآن در شهر نوده خاندوز برگزار شد
کد خبر: 4052943
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

محفل انس با قرآن در شهر نوده خاندوز برگزار شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه آزاد‌شهر، رئیس سازمان تبلیغات و جمعی از مسئولان به همت دارالقرآن آل‌یاسین و دبیرستان طلوع فجر روز گذشته، 6 اردیبهشت در مسجد صاحب الزمان شهر نوده خاندوز برگزار شد.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه ازاد شهر در محفل انس با قرانبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل‌ انس با قرآن با حضور امام جمعه آزادشهر، رئیس سازمان تبلیغات، مسئول ستاد اقامه نماز، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول بسیج فرهنگیان و به همت دارالقران آل‌یاسین و دبیرستان طلوع‌فجر شهر نوده روز گذشته، 6 اردیبهشت در مسجد صاحب الزمان شهر نوده خاندوز برگزار شد.

امام جمعه آزاد‌شهر در این مراسم گفت: اگر ما قرآن را منبع معرفت‌دینی، اخلاقی و ایمان وجودی بدانیم، طبعاً انتقال این معرفت و ایمان وجودی در جامعه بر عهده بانوان آینده است.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دارند‌، تصریح کرد: هرکدام از شما مادران آینده این سرزمین هستید که باید با آشنایی با معارف دینی و قرآنی زمینه ساز تربیت نسل قرآنی باشید، لذا هر نوع کاری که در حوزه قرآن کریم در فضای بانوان اتفاق بیفتد، با نگاه انس نسل آینده جامعه با قرآن کریم قابل تقدیر است.

امام جمعه آزاد‎شهر زندگی قرآنی را زندگی نورانی و الهی دانست و گفت: دانش‌آموزان باید با تقویت ارزش‌های اسلامی و انسانی بصیرت خود را نسبت به استفاده از فضای مجازی افزایش دهند.

در این جلسه قرآنی علی محمدی، قاری نوجوان شهر خاندوز به تلاوتی چند از کلام الله مجید پرداخت و از طرف مسئولان هدیه‌ای به رسم یاد بود به این قاری نوجوان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha