۸۹ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌جنوبی آزاد شدند
کد خبر: 4053181
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
در طرح مکتب حاج قاسم

۸۹ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌جنوبی آزاد شدند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون با طرح مکتب حاج قاسم، ۸۹ زندانی جرائم غیرعمد در استان به همت دادگستری خراسان‌جنوبی، انجمن حمایت از زندانیان، ستاد دیه و خیرین آزاد شدند.

غلامرضا روشان، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی، به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، غلامرضا روشان، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی، شامگاه، ۷ اردیبهشت‌ماه در مراسم جشن گلریزان زیرکوه اظهار کرد: همه زندانیان ما مجرم نیستند، بلکه برخی بدهکارانی هستند که بر اثر اتفاقات ناخواسته راهی زندان می‌شوند.

وی بیان کرد: امروز به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همت مردم عزیز ایران اسلامی حتی زندانیان نیز فراموش نشده‌اند و مورد مهر و محبت خیرین قرار می‌گیرند.

روشان با اشاره به جشن گلریزان شهرستان زیرکوه گفت: امروز شما جمع شده‌اید تا به یک عده انسان بدهکار که مجرم نیستند، کمک کنید تا به آغوش خانواده و جامعه بازگردند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی با بیان اينکه در سال گذشته ۱۴۷ زندانی جرائم غیر عمد با کمک‌های مردم در سطح استان خراسان‌جنوبی آزاد شدند، ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون با طرح مکتب حاج قاسم، ۸۹ زندانی جرائم غیرعمد در استان به همت دادگستری خراسان‌جنوبی، انجمن حمایت از زندانیان، ستاد دیه و خیرین آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد با ۱۷ میلیارد تومان بدهی، در زندان‌های استان منتظر نگاه‌های خیرین هستند، گفت: مردم زیرکوه در این مراسم سنگ تمام گذاشته‌اند و امیدواریم این فرهنگ گسترش پیدا کند.

 

انتهای پیام
captcha