روز قدس یادبودی برای بیداری آزادگان جهان است
کد خبر: 4053317
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین:

روز قدس یادبودی برای بیداری آزادگان جهان است

سخنگوی نظامی سرایا القدس روز قدس را یادبودی توصیف کرد که آزادگان جهان را بیدار ساخته و امت اسلامی را به اصلاح مسیر و مقابله با دشمنان فرامی‌خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ابوحمزه، سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن توصیف روز جهانی قدس به عنوان یادبودی که آزادگان جهان را بیدار می‌سازد، تصریح کرد: هدف بزرگ و والای این روز که امام خمینی (ره) آن را تعیین کرد، آزادی بیت‌المقدس از دست صهیونیست‌هاست.

وی امروز پنجشنبه طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: پهپاد جنین به لطف خدا در حال انجام تست‌های میدانی است و به زودی در اختیار نیروی هوایی مقاومت قرار می‌گیرد.

سخنگوی نظامی سرایا قدس، تأکید کرد: پهپادهای ما در 7 سپتامبر 2019، دژهای دشمن را منهدم کردند و ارتش اشغالگر را هدف قرار دادند و به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشتند.

وی در ادامه افزود: دشمن باید بداند که وضعیت ما نسبت به 3 سال گذشته چه تغییری کرده و اکنون از چه توانی برخوردار هستیم.

سخنگوی سرایا القدس افزود: دشمن صهیونیستی باید بداند مقاومت از تجهیزات و قدرتی برخوردار است که می‌تواند کام این دشمن را تلخ کند.

 ابوحمزه تصریح کرد: با وجود عادی‌سازی روابط از سوی برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی امروزه شاهد آن هستیم که ملت‌های اسلامی با شجاعت و عزت مسئله فلسطین را مسئله روز خود می‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه تجاوز به مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی در فلسطین به معنای گشودن جبهه‌های مختلف و گسترده در برابر دشمن است، تصریح کرد: نبرد آینده از مرزهای فلسطین فراتر می رود و محور مقاومت در یک جبهه متحد با دشمن صهیونیستی مقابله می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha