سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد
کد خبر: 4054585
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «پیام احمدی» را به‌عنوان سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

انتصاب جدید

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «پیام احمدی» را به‌عنوان سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

«جناب آقای پیام احمدی

نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری » منصوب می‌شوید.

از خداوند متعال خواستارم که با یاری همکاران خدوم آن اداره کل و مغتنم شمردن فرصت خدمت به مردم فرهنگ دوست آن دیار، تحت توجهات و حمایت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای(زیدعزه) موفق و مؤید باشید».

پیام احمدی متولد سال 1367 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است. از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به کارشناس مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در چهار محال و بختیاری، دستیار مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، سرپرست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهار محال و بختیاری، معاون اجرایی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان بروجن، مسئول تحلیل بررسی و فرهنگی در بسیج دانشجویی و بسیج محلات، عضو هیئت مدیره مؤسسه مردم‌نهاد آدینه و همکاری با سایر مؤسسات مردم‌نهاد مانند گروه تفحص سیره شهدا و شبکه جوانان رضوی و موکب ریحانة‌النبی‌(س) و همکاری با ماهنامه پیام و بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) اشاره کرد.

پیش از این ابراهیم شریفی عهده‌دار مدیرکلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام
captcha