اجتماع مادران چند فرزندی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4056936
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

اجتماع مادران چند فرزندی در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از برگزاری اجتماع مادران چند فرزندی با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در هفته جمعیت خبر داد.

مادران چند فرزند

کبری علیخانی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به برگزاری برنامه‌‌های هفته جمعیت در قزوین، اظهار کرد: ۲۵ اردیبهشت روز فرزند تنهای من «آسیب‌های تک فرزندی» است که در این روز از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خواست کردیم جشنواره نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع «اتل متل توتوله تنهایی‌ام ناجوره» برگزار شود.

علیخانی بیان کرد: همچنین برگزاری کارگاه آموزشی، طراحی پوستر با محوریت فرزند تنهای من، تدوین ویدئو کلیپ با موضوع خانواده‌های پرجمعیت و اهمیت روابط خواهر و برادری از دیگر برنا‌مه‌های پیش‌بینی شده است که در این روز با همکاری حوزه هنری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲۶ اردیبهشت روز خانواده دوستدار فرزند «فرزند پروری» نامگذاری شده که به همین منظور پنج دورهمی مادرانه در پنج محله شهر با کمک امام محله‌ها و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: ۲۷ اردیبهشت روز پدر ومادر و حس خوب زندگی «والدین و صمیمیت زندگی» نامگذاری شده که بنا است خدمات مشاوره در صدای مشاور با محوریت «راهکارهای افزایش صمیمیت در خانواده» با همکاری بهزیستی و اداره کل آموزش‌وپرورش صورت گیرد.

علیخانی اضافه کرد: ۲۸ اردیبهشت روز زندگی سالمندی من «سالخوردگی جمعیت» که در این رابطه هماهنگی لازم با سازمان بهزیستی استان جهت بازدید از خانه سالمندان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲۹ اردیبهشت متعلق به بحث می‌خواهم زنده بمانم «سقط و قتل جنین» است که در این رابطه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی گردهمایی مدیران و مشاوران حوزه زن و خانواده با حضور استاندار و دیگر دستگاه‌های اجرایی را خواهیم داشت همچنین اکران فیلم به صورت رایگان جهت مشاورین امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع مرتبط روز با همکاری حوزره هنری انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: ۳۰ اردیبهشت بحث حمایت از خانواده و جوانی جمعیت «قانون و فرزندآوری» را داریم که در این رابطه با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برگزاری اجتماع مادران چند فرزندی همراه با برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای برنامه‌های شاد را خواهیم داشت.

علیخانی در پایان گفت: برگزاری نشست خبری با حضور محمدبیگی نماینده مجلس پیرامون مطالبات «طرح جوانی جمعیت و ارائه وضعیت کنونی» و اکران فیلم با موضوع جمعیت را با همکاری صداوسیمای مرکز استان و اختصاص سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به جمعیت و توجه ویژه به شعارهای هفته ملی جمعیت در خطبه‌ها در رابطه با (فرزندآوری، سرمایه‌های زندگی) از دیگر برنامه‌هایی هستند که با هماهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و جماعت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha