آغاز ثبت‌‌نام کلاس‌های آموزش قرآن مؤسسه رسالت‌القرآن در گرگان
کد خبر: 4058835
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

آغاز ثبت‌‌نام کلاس‌های آموزش قرآن مؤسسه رسالت‌القرآن در گرگان

مدیر مؤسسه قرآنی رسالت‌القرآن گرگان از آغاز دوره‌های تابستانه این مؤسسه قرآنی خبر داد و گفت: مؤسسه قرآن و عترت رسالت‌القرآن برای ترم تابستانه در همه رشته‌های عمومی و تخصصی ویژه کودکان، نوجوانان ثبت‌نام می‌کند.

رحیمی مدیر موسسه رسالت القران گرگانزینب خاتون رحیمی، مدیر مؤسسه قرآنی رسالت‌القرآن گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، گفت: مؤسسه قرآنی رسالت‌القرآن گرگان برای ترم تابستانه در همه رشته‌های عمومی و تخصصی قرآن ویژه کودکان و نوجوانان ثبت‌نام می‌کند.

مدیر مؤسسه قرآنی رسالت‌‌القرآن گرگان ادامه داد: این دوره آموزشی در رشته عمومی شامل حفظ موضوعی، روخوانی و روانخوانی خردسالان، روخوانی و روانخوانی ابتدایی و حفظ ترتیبی قرآن و در رشته تخصصی شامل زبان فهم قرآن، سبک زندگی قرآنی، آموزش قرآن به کودکان با روش غیرمستقیم، نمایش خلاق، قصه‌گویی و قصه خوانی برگزار می‌شود.

رحیمی از برگزاری کلاس‌های تقویتی ویژه نوجوانان اشاره کرد و گفت: در این مؤسسه علاوه بر کلاس‌های قرآنی کلاس‌های تقویتی ریاضی، عربی، فارسی بخوانیم و بنویسیم، آموزش الفبای فارسی، خدمات مشاوره، برپایی مراسم ملی و مذهبی و اردوهای تفریحی برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی رسالت‌القرآن گرگان گفت: از دیگر برنامه‌های این مرکز شرکت دادن مربیان قرآنی در دوره تدبر در قرآن، زیر نظر مؤسسه تدبر در کلام وحی است. این دوره با هدف ارتقای دانش و معرفت مربیان و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان‌کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های مؤسسه قرآنی رسالت‌القرآن می‌توانند تا پایان خرداد ماه 1401 به گرگان، بلوار رسالت، رسالت ۳۸، بن‌بست ۴ ارشاد مراجعه کرده و یا با شماره  ۱۷۳۲۲۶۴۷۷۵. تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha